به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی جشنواره، طبق فراخوان مهلت ارسال آثار 30 اردیبهشت به پایان می‌رسد که بنا به تصمیم دبیرخانه و با توجه به تعطیلات نوروز و درخواست هنرمندان این فرصت تمدید شده است.

هنرمندان متقاضی حضور در جشنواره ، حداکثر تا 30 خرداد 1401 فرصت دارند فرم شرکت در دومین دوره‌ تئاتر شهرزاد را از سایت این مجموعه به نشانی shahrzadtheater.ir دانلود و تکمیل کرده و به همراه 6 نسخه نهایی فیلم اجرای خود به دبیرخانه جشنواره ارائه کنند.

دومین جشـنواره که شهرزاد جعفری ریاست آن را به عهده دارد ، با طراحی و دبیری مسعود دلخواه با موضوع «تئاتر و هنر پرفورمنس در ایران» در 2 بخش نمایش‌های متن محور و پرفورمنس آرت برگزار می‌شود.

دومین جشـنواره «تئاتر شهرزاد» با هدف فعال کردن استعدادها و انرژی‌های نهفته در هنرمندان دوران کرونا، کمک به گسترش فرهنگ تئاتر، حمایت از متون نمایشی ارزشمند و فراهم آوردن شرایط مناسب جهت معرفی و اجرای عمومی آثار برتر برگزار می‌شود.

اطلاعات مورد نیاز در سایت پردیس تئاتر شهرزاد www.shahrzadtheater.ir قرار دارد و واتساپ / تلگرام به شماره:  ۰۹۲۱۳۹۵۹۵۳۹ هم در اختیار هنرمندان عزیز خواهد بود.