گروه تئاتر هنرآنلاین: خسروآبادی دبیر کانون کهربای تعزیه در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره اجرای مراسم تعزیه و شبیه‌خوانی در ماه مبارک رمضان گفت: ما در این کانون پیش از شروع شب‌های احیا چند مجلس را اجرا کردیم. عموم مردم فکر می‌کنند مجالس شبیه‌خوانی و تعزیه تفاوتی با یکدیگر ندارند و همه این مجالس در ایام عزاداری اجرا می‌شوند.

او در ادامه افزود: تعدادی مجالس شبیه‌خوانی است که فکاهی هستند و در ایام شادی اهل بیت اجرا می‌شوند و ما نیز امسال طبق تفاهم‌نامه‌ای با اوقاف شمال شرق تهران مجلس شبیه‌خوانی «عروسی حضرت قاسم (ع)» را در ولادت حضرت قاسم (ع) در امام‌زاده قاسم (ع) منطقه تجریش اجرا کردیم. همچنین مجالس «سرداری امام حسن (ع)» و «علم الحسنیه» را که درباره کرامات امام حسن (ع) است را در امام‌زاده صالح (ع) منطقه فرحزاد اجرا کردیم که خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

دبیر کانون کهربای تعزیه از اجرای 3 مجلس تعزیه در لیالی قدر خبر داد و عنوان کرد: سه مجلس «جوانمرد قصاب»، «شهادت حضرت علی (ع)» و «پیرزن زائر و متوکل عباسی» نیز سه‌شنبه سی‌ام فروردین ماه و پنج‌شنبه، یکم و شنبه، سوم اردیبهشت ماه، پیش از اذان مغرب و همچنین چهارشنبه سی و یکم فروردین ماه و جمعه دوم و یکشنبه چهارم اردیبهشت ماه پس از اذان مغرب در امام‌زاده صالح (ع) محله فرحزاد اجرا خواهند شد.