سرویس تئاتر هنرآنلاین، مصطفی کوشکی کارگردان تئاتر درباره جدیدترین فعالیت‌های گروه تئاتر مستقل تهران به هنرآنلاین گفت: نمایش بعدی گروه ما «طوفان» نوشته شکسپیر است و تقریبا یک سال و نیم است که داریم روی آن کار می‌کنیم. الان در مرحله‌ای هستیم که آقای باقر سروش در حال آماده سازی و بازنویسی نمایشنامه است و ما هم در حال تمرین برای پیدا کردن کانسپت اجرا هستیم. این کلیت پروژه‌ای است که اکنون درگیر آن هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این نمایش نیز از بازیگران کارگاه های آموزشی استفاده کرده‌اید، عنوان کرد: ما در پروژه‌هایی که داریم معمولاً هم از بچه‌های جوان‌تر استفاده می‌کنیم و هم با تجربه‌های تئاتر. سعی می‌کنیم هم از یک تعداد بچه‌هایی که مستعد هستند ولی هنوز شناخته شده نیستند استفاده کنیم و آن‌ها را به فضای جدی بازیگری معرفی کنیم. این موضوع همیشه در دستور کار تولیدات ما قرار دارد.

این کارگردان تئاتر تصریح کرد: ما سال‌هاست که داریم کار می‌کنیم و فقط پنج سال یک مکان ثابت داشتیم. ما موقتاً مکان خودمان را از دست داده‌ایم ولی به هیچ وجه تولیدات‌مان را متوقف نکرده‌ایم و همین الآن دو نمایش داریم که روی صحنه است.

کوشکی درخصوص نمایش «طوفان» گفت: «طوفان» یکی از نمایش‌های پر چالش برای ما محسوب می‌شود. برخی از نمایشنامه‌ها سر راست هستند و از هر زاویه می‌توانید به آن‌ها وارد شوید. مثلاً نمایش «هملت» چیدمانش را از پیش برای مخاطب دارد ولی این نمایش این‌طور نیست.

او در پایان خاطرنشان کرد: من دوست دارم نمایشنامه‌ای که اجرا می‌کنم چالش داشته باشد و به همین خاطر کمتر سراغ نمایشنامه‌هایی می‌روم که بیشتر کار شده‌اند. نمایشنامه‌هایی که ما کار می‌کنیم حداقل در مملکت خودمان کم کار شده‌اند. دوست داریم این چالش برای ما وجود داشته باشد. دوست داریم از یک زاویه‌ای به این نمایشنامه‌ها ورود کنیم که نو باشد.