به گزارش هنرآنلاین به نقل از  روابط عمومی رسانه نمایش نت، در هفته اول آبان‌ماه و با تمدید تعطیلی مراکز فرهنگی هنری توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا، 4 فیلم تئاتر جدید برای علاقمندان به هنر تئاتر بصورت آنلاین و اینترنتی پخش خواهد شد.

دوشنبه 5 آبان از ساعت 18 "همسران سرخوش ویندزور" The Merry Wives of Windsor "

نویسنده: ویلیام شکسپیر، کارگردان: کریستوفر لاسکومب Christopher Luscombe

فیلم تئاتر "همسران سرخوش ویندزور " دوشیزه فورد و دوشیزه پیج هر دو عاشق شوالیه‌ چاقی به نام جان فالستف شده‌اند و او تصمیم می‌گیرد هر دوی آنها را به دلیل زیبایی و ثروت همسران‌شان، فریب دهد. اما این دو دوشیزه‌ عیاش، بر علیه او با یکدیگر متحد شده و از او با یک سبد لباس چرک بدبو و مجموعه‌ای از کارهای تحقیرآمیز، انتقام می‌گیرند.

سه‌‌شنبه 6 آبان از ساعت 18 "خداحافظی نکن"

 کارگردان: مسعود طیبی

فیلم تئاتر "خدحاظفی نکن" روایتگر زندگی دو خواهر با مشکلات فراوان است که تنها با هم در یک خانه زندگی می‌کنند؛ ولی این داستان با ورود مردی به زندگی آنان، وارد فضای جدیدی می‌شود و...  نسیم ادبی، نسرین نصرتی، حسام منظور بازیگران این اثر هستند.  

از دیگر عوامل این فیلم تئاتر: منشی صحنه: مهتاب پناهی؛ مدیر تولید و برنامه‌ریز: محمد قدس؛ طراح لباس: پریندخت عابدین‌نژاد؛ طراح صحنه: غلامرضا صفرزاده.

چهارشنبه 7 آبان از ساعت 18 "مدآ" Medea 

 کارگردان: کری کراکلن،  نویسنده: اوریپید، بن پاور

فیلم تئاتر "مدآ " روایتگر زندگی زنی به نام مدآ است که پس از این‌که می‌فهمد همسر سابقش تصمیم به ازدواج مجدد گرفته؛ در این اقتباس مهیج و عجیب از اثر کلاسیک اورپید؛ مدآ با انتخاب‌های ناممکنی روبرو است و به غم و اندوه گرفتار می‌شود.

پنجشنبه 8 آبان از ساعت 18 "در وقت مقرر "

نویسنده و کارگردان:  محمدرضا کبگانی

فیلم تئاتر "در وقت مقرر" داستان روز ۱۵ آوریل ۱۹۸۹ است که نود و شش نفر هوادار تیم لیورپول در ورزشگاه هیلزبرو شهر شفیلد مردن و هفتصد نفر زخمی شدن. دولت مقصرین حادثه رو طرفداران لیورپول معرفی کرد... سارا زینلی، اسماعیل خزایی، رضا عموزاد در این فیلم تئاتر به ایفای نقش می‌پردازند. از دیگر عوامل این فیلم تئاتر : مجری طرح و دستیار کارگردان: فاطمه علیزاده ؛ مشاورین کارگردان: رضا عموزاد، جواد کاوندی