به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه نمایش نت در هفته سوم مهرماه 1399 واحد تولید محتوای نمایش نت برای علاقمندان به هنر تئاتر 5 فیلم تئاتر جدید را برای پخش اینترنتی در نظر گرفته است. این فیلم ها که در 2 قسمت ایرانی و خارجی با زیرنویس فارسی عرضه میشود، مخاطبان می توانند با ترافیک مصرفی اینترنت نیم بها به تماشای بنشینند.

نمایش نت به عنوان اولین تلویزیون اینترنتی تئاتر در خدمت مخاطبان این هنر بوده و با اتصال به شبکه اینترنت www.namayeshnet.com از همه محصولات می تواننده بهره بگیرند.  

یکشنبه 20 مهرماه از ساعت 18 پخش فیلم تئاتر "تا باران چند پاییز مانده"

 نویسنده: عرفان پور محمدی به کارگردانی: آرمان شهبازی

فیلم تئاتر "تا باران چند پاییز مانده" تن خسته زدم به دریا، شناگر بودم ولی این موج های لعنتی غرقم کرد...

محمد نوروزی، فرانک جلیلی، شکوفه حیدریان، محمد توانگر، بابک قویدل، زهرا اسدی در این فیلم تئاتر به ایفای نقش می پردازند.

از دیگر عوامل این اثر: مدیر تولید: هاتف کلاته، برنامه ریز: مینا ترکمن، طراح لباس: زری کریمی، طراح گریم: احمد نگهبان، طراح صحنه: رویا منوچهری

دوشنبه 21 مهرماه از ساعت 18 پخش فیلم تئاتر خارجی بازیرنویس فارسی "پیترپن"   

نویسنده: جیمز بری به کارگردانی: سالی کوکسن

فیلم تئاتر "پیترپن" اجرای زنده از داستان پرطرفدار پیتر پن اثر جی.ام بری، بر روی صحنه تئاتر ملی است.

Saikat Ahamed ,Suzanne Ahmet ,Marc Antolin  در "پیترپن" به ایفای نقش می پردازند. 

سه‌ شنبه 22 مهرماه از ساعت 18 پخش فیلم تئاتر "دختر وحشی" 

 نویسنده: ژان آنوی به کارگردانی: هه ژار رمضانی

فیلم تئاتر "دختر وحشی" رایند طغیان دختری از طبقه فرو دست علیه طبقه بالای جامعه، علیه طبقه خودش و علیه خودش شنیده می شود اما آنچه دیده می شود یک رابطه زناشویی رو به ملال رفته است. غزاله توده زعیم و هه ژار رمضانی به ایفای نقش می پردازند. 

از دیگر عوامل این کار: دستیار کارگردان: شمیس پورشاه رضایی، طراح پوستر و بروشور: سهیلا نوروزی، عکاس: وحید بهروزیان

چهارشنبه 23 مهرماه از ساعت 18 پخش فیلم تئاتر خارجی با زیرنویس فارسی "تاجر ونیزی"  

نویسنده: ویلیام شکسپیر  به کارگردانی: جاناتان مانبی 

فیلم تئاتر "تاجر ونیزی" پورتیا، وارث ثروتمند خانواده بلمانت، وادار می‌شود تا خواستگاران خود را به چالشی بکشد. برنده این چالش موفق به ازدواج با او خواهد شد؛ در حالی که بازندگان علاوه بر شانس ازدواج با او، چیزهای دیگری را نیز از دست خواهند داد. در ونیز، مرکز مصرف‌گرایی، احتکار و قرض، باسانیو از دوستش آنتونیو پول قرض میکند تا برای کاری که مدنظرش است سرمایه تهیه کند. از طرف دیگر آنتونیو از شایلاک وام می‌گیرد. زمانی که کشتی آنتونیو به شهر بازگردد پول وام پس داده خواهد شد. اما اگر کشتی موفق به بازگشت نشود، وام برگردانده نخواهد شد و آنتونیو باید یک پوند از گوشت خود را به شایلاک دهد. آنها شکست خورده و شایلاک “قرض” خود را پس می‌گیرد. جاناتان پرایس، فیبی پرایس  در این فیلم تئاتر به ایفای نقش می پردازند 

پنجشنبه 24 مهرماه از ساعت 18 پخش فیلم تئاتر "جهشه" 

نویسنده: مرتضی شاه کرم  به کارگردانی: علی برجی

فیلم تئاتر "جهشه"  سادگی نقطه اشتراک همه آدم‌های داستان است اما هرکدام به فراخور ظرفیت های اجتماع و ضرورت های زندگی روحیاتی پیداکرده‌اند. یکی همچون دموخی در پی سودجویی و منفعت‌طلبی خودش است و دیگری در پی حفاظت از خاک وطنش. اما هر یک داستانی دارند.جنگ روی زندگی این افراد اثر گذاشته تا آن اتفاق نهایی که منفجرشدن جهشه است و داستان این آدم ها به ناگهان پایان می یابد ریتم درست درام که مبتنی برشادی است با لحظه تراژیک پایانی کار می کند که جهشه حداقل تا ساعاتی پس از تماشای آن مخاطب را رها نمی‌کند.

محمدعلی حسینعلی پور، سهیلا هادی زاده، بهناز پورفلاح، روزبه اختری، شادی امیری، اکبر مددی مهر، بهناز نجفی، امین مؤذن، پرستو آراسته، مهرناز احدیان، بهرام کاظمی، سیروس سپهری، علی غلامی، افشین واعظی، شیرین صنعتگر، المیرا معظمی، سمانه حبیب پور و نگار محمدی در این فیلم تئاتر به ایفای نقش می پردازند.

از دیگر عوامل این فیلم تئاتر: دستیاران کارگردان: کیوان بدری، سمانه حبیب پور، منشی صحنه: شیرین صنعتگر، مدیر صحنه: نگار محمدی، دستیار صحنه: وحید سقلی