به گزارش هنرآنلاین، محمد رحمانیان در پایان این اجرا با تشکر از تماشاگرانی که در اولین روز اجرا برای دیدن این نمایش آمدند گفت: اجرای اول همیشه باعث دلشوره است و تشکر می‌کنم از دوستان و همکاران‌مان و همچنین از گروه اجرایی در تالار وحدت و بنیاد رودکی و آقای افضلی و آقای آشنا که برای به ثمر رسیدن این اجرا با ما همکاری کردند.

وی با معرفی محمدعلی نجفی به عنوان استاد خود گفت: خیلی خوشحالم که استادم امشب اینجاست و من همچنان شاگرد او هستم.

محمدعلی نجفی نیز با آمدن روی سن گفت: امشب برای من یک شب مهم است زیرا تئاتر فقط تفریح نیست، بلکه وقتی تئاتر می‌آییم انگار به عبادتگاه برای تزکیه روح رفته‌ایم.

وی ادامه داد: در تئاتر عقل و حس، باهم در کار است و بازیگران ما روح‌شان را در مقابل ما عریان می‌کنند و ماه‌ها تمرین و کار می‌کنند تا حرف خودشان را به ما بزنند.

وی ادامه داد: حضور تماشاگران می‌تواند امید بدهد که همچنان تئاتر در جامعه ما برقرار باشد چرا که تئاتر نشانه فرهنگ و اندیشه ما است و آنچنان که تئاتر می‌تواند نقش فرهنگی، داشته باشد سینما کمتر می‌تواند این نقش را ایفا کند.

نجفی افزود: من از طرف خودم به رحمانیان عزیز و همه کسانی که این نمایش را روی صحنه بردند تشکر می‌کنم و‌ می‌توانم بگویم شاگرد از استاد بالاتر رفته است.