به گزارش هنرآنلاین، "پرواز ستاره‌ای" عنوان اثر نمایشی تازه‌ای است که از تاریخ دوشنبه 16 مهرماه در دو سانس 10 صبح و 16 در کافه مجموعه پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت. نویسندگی و کارگردانی این نمایش بر عهده نیما بیگلریان است که جز کارگردانان شناخته شده و مطرح در حوزه خردسال و کودکان محسوب می‌شود. این نمایش پیش از این در شهر فرانکفورت آلمان به روی صحنه رفته و یک پروژه بین‌المللی در حوزه خردسال و کودکان محسوب می‌شود، پیش خرید بلیت‌های این نمایش در سایت‌های اینترنتی مرتبط آغاز شده است و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت حضوری از گیشه پردیس تئاتر شهرزاد بلیت‌های این نمایش را خریداری کنند.

تهیه‌کنندگی این نمایش بر عهده آرمان متین نیا است و حامد زحمتکش در مقام بازیگر در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازد.

از سوی دیگر نمایش "صد درصد" به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی که اجراهای خود را از تاریخ 7 شهریورماه در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرده است تا پایان مهرماه سال جاری هرشب ساعت 20 در سالن شماره 2 پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. این نمایش با استقبال ویژه مخاطبان تئاتر مواجه شده است و هر سانس تعداد زیادی بلیت خارج از ظرفیت برای تازه‌ترین اثر مرتضی اسماعیل کاشی به صورت حضوری به فروش می‌رسد. نمایش "صد در صد" در روزهای پایانی هر هفته (پنج شنبه و جمعه) در دو سانس 17 و 20 روی صحنه می‌رود.

ستاره پسیانی و هوتن شکیبا در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند و تهیه کنندگی آن بر عهده محمد قدس است.

نمایش "مواچیله در هیچ جا" به کارگردانی محمد نیما مظاهری که از تاریخ 1 مهرماه در سالن شماره 3 پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته است، تا پایان مهرماه به اجراهای خود ادامه می‌دهد، این اثر ادای دینی به حسین پناهی شاعر و نویسنده معاصر است. "مواچیله در هیچ جا" هر روز ساعت 18:30 در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا خواهد شد.

مهسا اصغرى، کاوه دوستى، حمید رشید، شایسته سجادى، شیما صفرى، مرصاد فیضى، فوژان فروتن، معین کرمى، نوید نصرتى و محمد نیما مظاهرى در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

گفتنی است؛ 50 درصد از عواید فروش این نمایش هزینه کودکان سرطانی خواهد شد و امکان خرید بلیت به صورت حضوری از گیشه پردیس تئاتر شهرزاد فراهم است.

نمایش "تهوع" به کارگردانی مریم برزگر هم جز اجراهای پرمخاطب این مجموعه در روزهای نخست پاییز سال جاری محسوب می‌شود که این نمایش تا پایان مهرماه هرشب ساعت 20:30 با هنرمندی شکیب شجره در سالن شماره 3 پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

نمایش "سنگ‌ها برای آنتیگون" به کارگردانی علی پازکی، تا پایان مهرماه هرشب ساعت 21:45 در سالن شماره 3 به اجراهای خود ادامه خواهد داد. محمد صدیقی مهر، گیلدا حمیدی، میثاق زارع و سمانه اسماعیلی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند و شهاب حسینی در مقام مدیر پروژه این گروه را یاری می‌کند.

 

هادی مرزبان با "آهسته با گل سرخ" به سنگلج می‌آید

هادی مرزبان که سابقه درخشانی در اجرای نمایشنامه‌های اکبر رادی دارد قرار است به زودی با نمایش "آهسته با گل سرخ" به سالن سنگلج بیاید.

این نمایش این روزها تمرینات خود را با حضور بازیگران سینما و تئاتر پشت سر می‌گذارد و از ابتدای آبان ماه به روی صحنه خواهد رفت. به زودی نام بازیگران این نمایش اعلام خواهد شد.

مرزبان پیش از این بر اساس نمایشنامه‌های اکبر رادی آثار موفقی چون "تانگوی تخم مرغ داغ"، "ملودی شهر بارانی"، " هاملت با سالاد فصل" و... به روی صحنه برده بود که با استقبال خوب تماشاگران مواجه شد.

 

اجرای نمایش "به روی نی" تمدید شد

نمایش" به روی نی" به کارگردانی مهدی نعمتی و مهدی کریمی که از سوم مهر ماه در تماشاخانه سرو اجرای خود را آغاز کرده بود به مدت یک هفته دیگر اجرای خود در این تماشاخانه را ادامه خواهد داد و تاروز جمعه 20 مهر  از ساعت 20 پذیرای عموم علاقمندان خواهد بود.

نمایش "به روی نی" به نویسندگی سید مجید میر حسینی، به وقایع پس از عاشورای 61 هجری شمسی و قیام مختار ثقفی و  مصائب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام می‌پردازد.

گفتنی است تماشاخانه سرو در خیابان آیت الله طالقانی نرسیده به خیابان شهید مفتح جنب ایستگاه مترو واقع گردیده است.

عوامل این نمایش عبارتند از: نویسنده: سید مجید میر حسینی، کارگردان: مهدی کریمی و مهدی نعمتی، بازیگران:سیاوش قاسمی، علیرضا سلیمانی، راحله امیری، محمد گرگین، امین ربیعی و سونیا مرادی، آواز: فرامرز صفری، آهنگساز: محمد قشقایی، نوازندگان: محمد قشقایی، محمد حسین زهتابچی، یاسمن تینا تهرانی، مهرزاد املشی و امیر عرفانیان، طراح صحنه و لباس: مهدی کریمی، طراح گریم: ساناز پورشعبان، مجری گریم: سحر آژیر، دستیار کارگردان: راحله امیری، منشی صحنه: شادی خسروی کامران،  مدیر صحنه: امیر نظری، مشاور رسانه‌ای: جواد تمدنی، طراح پوستر و بروشور: امیردرفش رزم، مسئول فنی: حمیدرضا سلیمانی،  مسئول صدا: حسام مویدی و دستیار صحنه: مینا صابری.