به گزارش هنرآنلاین، " تب سرد روی پیشانی داغ" به نویسندگی علی حاتمی‌نژاد، کارگردانی حسن عابدی و بازی پیام دهکردی، عارفه لک، فرشاد فهیمی، باران شادپوری عنوان نمایش جدیدی است که  ساعت 18 به مدت 75 دقیقه و قیمت بلیت 20 هزار تومان در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

در همین تالار نمایش"دایره گچی قفقازی" نوشته برتولت برشت و کارگردانی محمودرضا رحیمی ساعت 20 به مدت زمان 90 دقیقه و قیمت بلیت 25 هزار تومان روی صحنه می‌رود. میترا ثارالهی، بهرام حاج جعفری‌زاده، آناهیتا خسروی، سیامک زین‌الدینی، محمد سرفرازی، محمدحسین سعیدی، زهره شاه‌محمدی، عباس شکیب‌مهر، سیده نوش‌آفرین طوسی، نسترن قاضیانی، رزا کریمی، نیما لبخنده، پردیس ملارفیع، ساناز نام‌دوست و علیرضا نصیری به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند.

در پلاتو اجرا نیز با پایان یافتن نمایش "بهار پانتومیم" به کارگردانی ساسان قجر، نمایش جدیدی با عنوان "لَش زدایی" به نویسندگی و کارگردانی خسرو امیری و بازی کورش شاهونه از روز یکشنبه 3 دی ماه ساعت 18 با مدت زمان 50 دقیقه و قیمت بلیت 15 هزار تومان روی صحنه می‌رود.

در تالار اصلی هم نمایش "دو دلقک و نصفی" به نویسندگی و کارگردانی جلال تهرانی و بازی مازیار تهرانی، سهراب حسینی و آذین رئوف ساعت 20 با مدت زمان 70 دقیقه و قیمت بلیت 40 هزار تومان روی صحنه می‌رود.

نمایش "فعل" به نویسندگی و کارگردانی محمد رضایی‌راد  و بازی میلاد رحیمی، باران کوثری، به‌آفریدغفاریان، فربد فرهنگ، رزیتا علیزاده، روجا جعفری، فرنوش نیک‌اندیش و مهبان جلالی نیز ساعت 19 با مدت زمان 160 دقیقه و قیمت بلیت 30 هزار تومان پذیرای دوستداران تئاتر است.

نمایش "کور رنگی" به نویسندگی و کارگردانی سیاوش پاکراه و بازی عباس جمالی و بهار کاتوزی هم ساعت 19 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 25 هزار تومان در تالار قشقایی پذیرای دوستداران تئاتر است.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com   و کانال تلگرام Theatershahr@ مراجعه کنید.

پخش "غواص ها بوی نعناع می دهند " از رادیو نمایش

 از روز یک شنبه سوم دی ماه، سریال جدید رادیویی "غواص ها بوی نعناع می‌دهند" به کارگردانی فریدون محرابی از رادیو نمایش پخش می‌شود. 

این سریال رادیویی را داریوش روحی نوشته و در خلاصه داستان آمده است: پاییز 1365، نیروهای داوطلب به سمت گتوند در نزدیکی شوشتر، مراجعه می‌کنند .قرار است تعدادی از آنها به عنوان غواص خط شکن انتخاب شوند. غواص‌ها با آزمون دشواری روبه‌رو می‌شوند و تنها تعداد کمی از آنها به خط غواصان خط شکن ملحق می‌شوند که قرار است در عملیاتی بزرگ از اروند رود بگذرند و ساحل را از وجود دشمن برای ورود نیروهای خودی پاک کنند و ....

این نمایش با هنرنمایی بهرام سروری نژاد، مهدی نمینی مقدم، احمد گنجی، محمد سعید سلطانی ، عرفان ابراهیمی، مسعود زنوزی راد، مجتبی طباطبایی، محمد رضا علی، اکبر ملایی، کامیار محبی، کرامت رودساز، علی اصغر دریایی، سینا نیکوکار، حمیدرضا هدایتی، سلمان خطی، امیر زنده دلان، عبدالعلی کمالی، نورالدین جوادیان، امین بختیاری، امیر فرحان نیا   و تعدادی دیگر از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو،  ساعت 11:15 به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود و اشرف السادات اشرف نژاد تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

علی حاجی نوروزی  صدابردار،  نرگس موسی پور افکتور و فریبا طاهری راوی این نمایش رادیویی هستند.

حافظ خوانى حسین پاکدل شب یلدا در پالیز

حسین پاکدل، نمایشنامه نویس، کارگردان و بازیگر در شب یلدا مهمان تماشاخانه پالیز بود و براى مخاطبین به رسم ایرانى فال حافظ گرفت. 

تماشاخانه پالیز در شب یلدا میزبان چهار نمایش بوده که عبارتند از نمایش " کوسه‌ها" به نویسندگى و کارگردانى احمد مرادى پور و به تهیه کنندگى سجاد افشاریان؛ نمایش "آبى مایل به صورتى" به نویسندگى و کارگردانى ساناز بیان؛ نمایش "یک زندگى بهتر" به نویسندگى مسعود هاشمى‌نژاد و به کارگردانى شهاب‌الدین حسین پور و نمایش "عاقبت عشاق سینه چاک " به نویسندگى نیل سایمون و کارگردانى بهرام تشکر.

طولانى‌ترین شب سال با سفره یلدا و همراهى تماشاگران با گل نرگس، فال حافظ و انار در تماشاخانه پالیز با استقبال خوبى رو به رو شد.