به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو،  از روز پنج شنبه، 16 آذر ماه، نمایش رادیویی "چند قدم بلندتر" به کارگردانی فریدون محرابی، از رادیو نمایش پخش می‌شود. این نمایش رادیویی را حمیدرضا پورعلی‌محمد نوشته و در خلاصه داستان آن آمده است: رضا و دوستش محسن توانستند نوعی ماسک صورت با ویژگی‌های منحصر به فرد اختراع کنند و برای عرضه آن کارخانه‌ای تأسیس کردند اما ورود گسترده محصولی مشابه بازارشان را کساد کرد و....

در این نمایش رادیویی هنرمندانی چون محمد مجدزاده، میرطاهر مظلومی، شیوا رفیعیان، عبدالعلی کمالی، پریسا مقتدی، محمدرضا علی، مجتبی طباطبایی و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو  به ایفای نقش پرداخته‌اند .

"چند قدم بلندتر" به تهیه کنندگی ژاله محمد علی، صدابرداری حیدر صفدری و افکت نرگس موسی پور، از روز پنج شنبه، ساعت 13:30 به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

 

پخش "روزها، تنهایی" به مناسبت روز دانشجو از رادیو نمایش

پنج شنبه ۱۶ آذرماه نمایش رادیویی "روزها، تنهایی" به مناسبت روز دانشجو از رادیو نمایش پخش می‌شود. "روزها، تنهایی" را محمدرضا زندی نوشته و در خلاصه داستان آن آمده است: سعید که زخم خورده سیاست شاه بوده روزهای زندگی خود را به تنهایی و در یک چاپخانه شبانه کار می‌کند و در همین جریان با یکی از دانشجویان معترض آشنا و درگیر جریان‌های سیاسی ۱۶ آذر می‌شود و در این بین اتفاقاتی رخ می‌دهد که مخاطب می‌شنود.

در این نمایش رادیویی هنرمندانی چون محمد رضاعلی، علی زرینی و مهرداد مهماندوست به ایفای نقش پرداخته‌اند و کارگردانی آن را رضا عمرانی بر عهده دارد.

"روزها، تنهایی" به تهیه‌کنندگی شهلا نیساری، صدابرداری پیروز صدرایی و افکت نرگس موسی‌پور 16 آذر ماه، ساعت 6:30 از رادیو نمایش پخش می‌شود.