سرویس موسیقی هنرآنلاین: عصر روز یکشنبه 17 اردیبهشت ماه در یک اتفاق نادر درست بعد از اتمام برنامه، سن سالن اجرای کنسرت سالار عقیلی و گروه "راز و نیاز" در شهر آمل فرو ریخت.

ویدئوی این اتفاق بارها و بارها در شبکه های اجتماعی دست به دست شده و موجی از نگرانی را برای هوادران این خواننده و اصحاب رسانه ایجاد شد.

سالار عقیلی درباره جزئیات این حادثه به هنرآنلاین، گفت: اجرایی برای روز معلم و پاسداشت و به احترام فرهنگیان شریف استان مازندران را طی دو شب در این سالن برگزار کردیم، از این اجرا استقبال فوق العاده ای صورت گرفت بصورتی که شب قبل از حادثه 3 هزار نفر و شب حادثه نیز 2 هزار نفر مخاطب در سالن کنسرت حضور داشتند.

خواننده سنتی افزود: ما در این برنامه با یک دنیا عشق رپرتوار ملی و میهنی را با همراهی گروه "رازونیاز" روی سن بردیم و درست بعد از پایان برنامه زمانی که مشغول تعظیم به احترام مردم بودیم آن حادثه تلخ رخ داد.

او ادامه داد: در این حادثه همسرم خانم حریر شریعت زاده کمی از ناحیه سر دچار مشکل شده و بلافاصله به بیمارستان مراجهت کردیم و بعد از انجام آزمایشات و چک آپ خوشبختانه مشکل جدی متوجه ایشان نبود و همان نیمه های شب از بیمارستان مخرص شدند.

عقیلی اضافه کرد: جراحت ایشان شاید چندان جدی نباشد اما به هر حال شوکی که به ایشان و همه اعضای گروه وارد شده تاثیر خوبی روی همه ما نداشت و امیدوارم برای امروز بتوانیم از حضور ایشان بهره مند شویم. در کل حال همه ما خوب است.

او در پایان نیز گفت: از تمام مردم شریف ایران و اصحاب رسانه که نگران حال ما بوده و پیگیر این مشکل بودند صمیمانه تشکر و قدردرانی می کنم.

رضا نامجو مدیر رسانه ای عقیلی نیز درباره علت این حادثه به هنرآنلاین گفت:  دلیل فرو ریختن سن استحکام ناکافی استیج بوده است. این در حالی است که پیش از این از سوی گروه تذکراتی در این زمینه به مسئولان سالن داده شده بود. همچنین این حادثه خسارت مالی برای گروه در پی نداشت.

سالار عقیلی در ادامه کنسرت‌های خود ۱۸ اردیبهشت در شهرستان نور به اجرا خواهد پرداخت.