سرویس موسیقی هنرآنلاین: محمد معتمدی که این روزها سخت مشغول کار روی پروژه‌های مختلف کاری است، در جدیدترین فعالیت خود آموزشگاه موسیقی را افتتاح کرده است.

این آموزشگاه که با عنوان خود خواننده یعنی آموزشگاه موسیقی محمد معتمدی نامگذاری شده، در بخش سازهای ایرانی و سازهای کلاسیک؛ تمامی رشته‌های این دو بخش هنرجو می‌پذیرد.

در بخش سازهای ایرانی: پویا سرایی سنتور، مهدی تیموری نی، صائب کاکاوند تار و سه تار، عسل ملک زاده دف و سازهای کوبه‌ای، افشین عزیزی سه تار، عابد خدامی کمانچه، امیرحسین مختاری قانون، حسام عباسپور صداسازی و آواز ایرانی، محمد معتمدی آواز به عنوان اساتید حضور خواهند داشت.

همچنین در بخش سازهای کلاسیک نیز افشین عزیزی گیتار، نیلوفر نثاری پیانو و آنیتا واحدی هم ویلن را تدریس می‌کنند.

معتمدی در کنار مدیریت آموزشگاه در بخش تدریس آواز حضور دارد.

علاقه مندان برای حضور و ثبت نام در این کلاس و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 86081992 تماس بگیرند.

این خواننده همچنین این روزها روی جدیدترین پروژه مهیار علیزاده و فردین خلعتبری کار می‌کند. این سه هنرمند مدتی است کار بر روی آلبومی را پیگیری می‌کنند که فضایی ارکسترال دارد و اشعار آن از سروده‌های شعرای کلاسیک و معاصر است.

ضبط ارکستر قطعات این مجموعه زیر نظر فردین خلعتبری و مهیار علیزاده در جمهوری چک و ضبط وکال هم در استودیو "کنگان پارسه" تهران انجام شده است. روند تولید هم به این صورت بوده که مهیار علیزاده و فردین خلعتبری هرکدام چند قطعه را نوشته‌اند و به صورت مشترک روی یک قطعه کار نکرده‌اند. به همین دلیل تعداد قطعاتی که قرار است در آلبوم قرار بگیرد مشخص نشده است. از سوی دیگر هنوز زمان دقیق انتشار این اثر مشخص نیست ولی موسسه "آوای باربد"، که تهیه‌کننده آلبوم است، به احتمال زیاد مجموعه فوق را در شش ماهه دوم سال جاری روانه بازار خواهند کرد.

برای اولین بار است که فردین خلعتبری و مهیار علیزاده به صورت مشترک آهنگسازی یک آلبوم را انجام می‌دهند. آن‌ها پیش از این سابقه همکاری منتشر شده با محمد معتمدی را نداشتند. این خواننده جوان موسیقی اصیل ایرانی تاکنون با موزیسین‌های بزرگی همکاری داشته و مدتی قبل یک تک‌آهنگ از ساخته‌های فردین خلعتبری را اجرا کرده ولی این اثر تاکنون منتشر نشده است.

به گفته عوامل تولید این مجموعه، پیشنهاد تولید چنین آلبومی از سوی مهیار علیزاده ارائه می‌شود و آن‌ها مراحل ضبط ارکستر و وکال را در تهران و شهر "پراگ" پیگیری می‌کنند.