سرویس موسیقی هنرآنلاین: وحید تاج، خواننده درباره کنسرت جدید خود به هنرآنلاین، گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت در تهران هستیم که قرار است دوم مرداد ساعت 22 در تالار وحدت به صحنه رویم.

این خواننده در ادامه بیان کرد: در این کنسرت به همراه اردشیر کامکار و حشمت الله رجب زاده به اجرا برنامه می‌پردازیم و من هم به عنوان خواننده در این کنسرت حضور دارم.

تاج خاطرنشان کرد: این کنسرت شامل دو بخش است که بخش اول فارسی است و بخش دوم به موسیقی مقامی منطقه زاگرس‌نشین اختصاص دارد.

این خواننده در ادامه افزود: سرپرست و آهنگساز این کنسرت اردشیر کامکار است. در بخش اول خوانندگی قطعات به عهده من است و در بخش مقامی حشمت‌اله رجب‌زاده خواننده قطعات است.

وحید تاج درباره اعضا و نوازندگان این گروه گفت: کامبیز گنجه‌ای (تنبک)، سیاوش کامکار (سنتور)، نی‌ریز کامکار (تار)، قاسم رحیم‌زاده (تار)، صائب کاکاوند (تار)، نگار خارکن (کمانچه)، کامران احمدی (دف)، ترگل خلیلی (رباب) و سیروان منهوبی (عود) از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

این خواننده در پایان گفت: آلبوم جدیدی نیز در دست انتشار دارم که عنوان آن هنوز مشخص نشده است و در مراحل ابتدایی قرار دارد. قرار است مراحل ضبط این اثر به زودی آغاز شود. از تاج اخیرا آلبوم "از روزگار رنگ‌آمیز" به بازار آمد.