به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، سیدمجید پوراحمدی همزمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی با مجید انتظامی، هنرمند نامدار عرصه موسیقی دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات این هنرمند در تداوم و اعتلای موسیقی ایران گفت: استاد مجید انتظامی یکی از مفاخر تاریخ هنر انقلاب اسلامی است که توانست با کارنامه‌ای ارزشمند نام بلند پدر خود را حفظ کند. آثار خلاقانه ایشان روایتگر غم و شادی مردم ایران است و همیشه در خاطره جمعی مردم ماندگار خواهد بود. 

مشاور وزیر فرهنگ در ادامه ا فزود: صندوق اعتباری هنر توجهی ویژه به اهالی فرهنگ و هنر خصوصاً اساتید نامدار این عرصه دارد. وظیفه ماست ضمن تکریم و حمایت مادی و معنوی از آنها از تجارب و دانش این هنرمندان بهره‌برداری کنیم. 

در این دیدار مجید انتظامی ضمن بیان خاطرات حرفه‌ای خود، با اشاره به برخی مشکلات و دغدغه‌ها در حوزه موسیقی گفت: اهل فرهنگ و هنر از موثرترین سرمایه‌های کشور محسوب می‌شوند و بدون تردید آنها عاشق وطن خویش هستند و این عشق را با زبان هنر در آثارشان بیان می‌کنند. در خدمت به آن ها باید اهتمام داشت.

مجید انتظامی متولد  ۱۸ اسفند ۱۳۲۶ در تهران،   موسیقی‌دان، آهنگساز، نوازنده ابوا و مدرس موسیقی است. او از دههٔ ۱۳۵۰ برای بیش از ۸۰ اثر سینمایی موسیقی متن نوشته‌است و با دریافت ۴ سیمرغ بلورین برای فیلم‌های بای سیکل ران، روز واقعه، آژانس شیشه‌ای و دیوانه‌ای از قفس پرید مشترکاً به همراه حسین علیزاده و محمدرضا علیقلی برندهٔ بیشترین سیمرغ بلورین در بخش بهترین موسیقی متن جشنواره فیلم فجر است. انتظامی از برگزیدگان هشتمین همایش چهره‌های ماندگار در سال ۱۳۸۹ است و سال ۱۳۹۳ به عنوان جهادگر عرصهٔ فرهنگ و هنر نشان افتخار دریافت کرده است.