به گزارش هنرآنلاین، در شرایطی که چند روز از زلزله ۵.۹ ریشتری خوی می‌گذرد و مردم نجیب این شهر استان آذربایجان غربی با سرمای شدید هوا و بارش برف هم دست و پنجه نرم می‌کنند، سیل کمک‌های مردمی و دولتی به این منطقه سرازیر شده است.

ساعاتی پیش یکی از خواننده‌های محبوب موسیقی پاپ ایران در صفحه شخصی خود در رسانه‌های اجتماعی اعلام کرد قصد دارد روز ۲۵ بهمن‌ماه یک کنسرت خیریه برگزار و تمام درآمد آن را به مردم شریف و آسیب‌دیده خوی تقدیم کند. رضا صادقی گفته است مکان برگزاری کنسرت را در شهر تهران در آینده نزدیک اعلام خواهد کرد.

او در صفحه اینستاگرام خود با انتشار یک ویدئو از کنسرت‌های خیریه پیشین خود چنین نوشته است: همدلی و فراخوان رنگ لبخند ۳. این بار همراه هم برای مردم شریف خوی. شب‌های سرد زمستانی را برای آنها با همدلی هم گرم می‌کنیم. کنار هم و برای هم. کنسرتی از مردم برای مردم. همراهی و همصدایی ما رنگ لبخند خداست برای مردم اصیل و باشرافت خوی.

در روزهای گذشت زانکو چراغ برگزاری کنسرت‌ها را پس از چند ماه سکون و رخوت در بازار موسیقی ایران روشن کرد و در آستانه آغاز سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، این بار رضا صادقی وارد گود شد تا مهم‌ترین چهره‌ای باشد که در نیمه دوم سال روی صحنه می‌رود و برای مردم می‌خواند.