به گزارش هنرآنلاین،  متن پیام محمد اله‌یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این شرح است: «متأسفانه باخبر شدیم که یکی از مدیران باسابقه هنری و همراه و همنشین همیشگی هنرمندان، مرحوم علی مرادخانی، دعوت پروردگارش را برای حضور در تماشاگه راز، لبیک گفته است. و به راستی جز تسلیم در برابر مشیت حضرت حق، پناهگاهی نیست…

ثمرات معنوی و سابقه سال‌های متمادی حضورش در دفتر موسیقی و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین در کنار هنرمندان این مرز و بوم، جاودان خواهد ماند. در پایان درگذشت جناب آقای علی مرادخانی را به همسر و فرزندان محترم ایشان، دوستداران و خانواده بزرگ هنر تعزیت و تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار منان، علو درجات و آرامش ابدی برای آن مرحوم مسئلت می‌کنم.»

MG_0063

در متن علی نیکنام انزابی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران چنین آمده است: «نام و یاد علی مرادخانی با صداقت و خدمت به هنر پیوند خورده و کوچ ابدی او به معنای وداع با مسوولی است که چند دهه تلاش و حضور مستمر و تاثیرگذار او در عرصه هنر، فرصت هایی را برای هنر و موسیقی کشور فراهم کرده است.

اینجانب فقدان این مدیر زحمت‌کش را به خانواده محترم ایشان و همچنین جامعه موسیقی تسلیت گفته و از درگاه حضرت حق شادی و رحمت برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان گرامی مسئلت دارم.»

13970822-134050