گروه موسیقی هنرآنلاین: امین غفاری آهنگساز و نوازنده ویولن درباره فعالیت این روزهای خود به هنرآنلاین گفت: من این روزها مشغول تمرین ساز و گرداندن آموزشگاه موسیقی هستم. در این شرایط واقعاً گرداندن آموزشگاه‌ها سخت شده، چرا که شما هم باید کلاس‌های حضوری داشته باشید و هم کلاس‌های آنلاین. به همین خاطر مدیریت کلاس‌ها سخت شده است.

وی ادامه داد: برای سال جدید یک سری برنامه در نظر گرفتیم که اگر آمار ویروس کرونا در جهان و به‌خصوص کشورمان ایران رو به کاهش برود کنسرت برگزار کنیم و بتوانیم مخاطبان را پس از مدت‌ها از نزدیک در سالن ببینیم.

سرپرست گروه «کوارتت خلیج فارس» درباره فعالیت‌های این گروه نیز گفت: ما در حال ضبط آثار آهنگسازان هستیم. پروژه‌هایی از داخل و خارج از ایران به ما سفارش شده و ما داریم پروسه‌های ضبط و اجرای آن‌ها را طی می‌کنیم. ان‌شا‌ءالله قطعات یا به صورت آلبوم یا به صورت تک آهنگ پخش می‌شوند. ضمن اینکه قصد داریم دو آلبوم از آهنگسازان ایرانی و خارجی منتشر کنیم.

غفاری اضافه کرد: اگر کرونا تمام شد یا آمار آن کم شود، حتماً با کوارتت خلیج فارس نیز کنسرت برگزار می‌کنیم و اگر همچنان این وضعیت پیدا کند احتمالاً به فکر کنسرت آنلاین خواهیم بود. 

امین غفاری که بارها به‌عنوان سولیست ارکستر سمفونیک تهران به روی صحنه رفته است، درباره همکاری با این ارکستر در سال جدید گفت: من فعلاً در ارکستر سمفونیک تهران فعالیت ندارم و هیچ صحبتی هم در این زمینه با من نشده، اما اگر پیشنهاد بدهند حتماً استقبال خواهم کرد.