سرویس موسیقی هنرآنلاین: امین غفاری آهنگساز و نوازنده ویولن درباره فعالیت این روزهای خود به خبرنگار هنرآنلاین گفت: این روزها نمی‌توانیم فعالیت صحنه‌ای داشته باشیم و به همین خاطر بیشتر روی کارهای ضبطی و تک‌آهنگی کار می‌کنیم. من در ماه‌های گذشته یک قطعه به نام "مسافر" را به یاد دایی‌ام آماده کردم که فکر می‌کنم تا یک ماه دیگر منتشر شود. آهنگساز آن خودم هستم و فرید مهاجرپور هم تنظیم آن را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: پس از انتشار ترک "مسافر" یک قطعه دیگر هم در دی‌ماه منتشر خواهم کرد. تمام آهنگ‌هایی که من برای خودم آهنگسازی می‌کنم برای سولوی ویولن و ارکستر است. تنظیم برخی از آن‌ها الکترونیک است و تنظیم برخی دیگر کلاسیک.

این آهنگساز بیان کرد: یک سری فعالیت‌های بین‌المللی هم دارم ولی فعلاً به خاطر اوضاع کرونا قطعی نشده است. برنامه‌ریزی می‌کنم که در سال 2021 میلادی در برخی از رویدادهای بین‌المللی شرکت کنم ولی این فعالیت‌ها بستگی به شرایط کرونا دارد. علاوه ‌بر این مشغول تدریس در آموزشگاه هستم. این روزها کلاس‌های خودم و سایر اساتید به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

غفاری در پایان درباره کیفیت کلاس‌های آنلاین خاطرنشان کرد: کلاس آنلاین یک سری معایب و مزایا دارد. بستگی دارد آن استادی دارد که تدریس می‌کند بتواند قلق شاگرد را به دست بیاورد تا بازدهی داشته باشد. ما در آموزشگاه کلاس‌هایی داریم که در این شرایط تعداد شاگردان بیشتر شده و از طرفی برخی کلاس‌ها به خاطر ویژگی ساز یا نبود ارتباط استاد و شاگرد، تعداد هنرجوها کم شده است.