سرویس موسیقی هنرآنلاین: هاشم اسلامیان ملقب به آیهان درباره اجرای خود با سه خواننده مطرح آذربایجانی گفت: به امید خدا و لطف هواداران توانستیم در هفته گذشته اجرا موفقی را با سه خواننده آذربایجانی در تالار وزارت کشور روی صحنه بردیم. 

وی افزود:  استقبال از اجرا به قدری بی نظیر بود که آنرا مجددا تمدید کردیم. هنوز تاریخ مشخصی را نمی‌توانیم تعیین کنیم اما بطور حتم این اجرا بعد از ماه‌های محرم و صفر برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: شب خیلی زیبا در زندگی من خلق شد که تا عمر دارم فراموش نخواهم کرد  به طوری که احساس کردم تا از روی سن خارج نشوم امکان ندارد مردم سالن را ترک کنند.

این خواننده آذربایجانی درباره گروه ارکسترش "ریحان" گفت: فعالیت ما از سال ۷۹ با افرادی که در این رشته تحصیلات عالیه داشتند آغاز شد. کار تیم‌وورک در ایران بسیار مشکل است و تحت تاثیر اتفاقات حاشیه‌ای فراوان بخصوص در حوزه مسائل مادی قرار می‌گیرد، اما خوشبختانه اعضای گروه ما به این شکل نبودند و همیشه دوستی‌های ما بر مسائل دیگر پیشی گرفته است.

او همچنین گفت: برای این اجرا در شهرستان‌های مختلفی صحبت شده که تا زمان قطعی شدن نمیتوان در مورد آن صحبت کرد. 

آیهان درباره آلبوم خود "مارال" که به تازگی منتشر شده هم گفت: در آلبومم سعی کردم تمام قطعات شاد و به روز باشند و تا جایی که امکان داشت قطعات آرام نباشند، اما فراموش نکنید که خلق آثار جدید ریسک خیلی بالایی می‌خواهد و باید یک سری افراد پیش‌مرگ شوند تا یک اثر ماندگار شود.

او در پایان گفت: موسیقی آذری حرف زیادی برای گفتن داشته و جای کار دارد به همین دلیل هرچقد درباره آن صحبت کنیم کم است.