سرویس موسیقی هنرآنلاین: آیهان درباره این اجرا گفت: ساعت 21:30 روز سه‌شنبه 28 شهریور ماه برای اولین بار در ایران کنسرت مشترک موسیقی پاپ آذری با حضور بنده و سه خواننده موسیقی کشور آذربایجان با نام‌های بال اوغلان اشرف او، الچین حسین او و نامیک قاراچوخورلو در تالار وزارت کشور برگزار می‌شود. در این کنسرت نوازندگان گروه «ریحان» به رهبری ارکستر حجت مبذول قطعات مختلفی را برای علاقه‌مندان موسیقی آذربایجان اجرا می‌کنند.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های مهم این کنسرت حضور چهار خواننده از چهار نسل مختلف موسیقی است که تاکنون در ژانرهای متفاوت موسیقی آذربایجانی به فعالیت مشغول بودند و حالا برای اولین بار تصمیم دارند در یک اجرای مشترک آثار منتخب را به هموطنان ایرانی ارائه دهند.

او ادامه داد: در کنسرت پیش رو ضمن اجرای قطعات فولکلور موسیقی آذربایجانی که همیشه با تقاضای مخاطبان همراه است، قطعات جدید و غیرتکراری هم داریم که برای اجرای آنها تمرین زیادی انجام گرفته که امیدوارم نتیجه رضایت بخشی را به همراه داشته باشد.

این خواننده در پایان نیز گفت: همچنین امشب یکشنبه 26 شهریورماه نیز در برنامه "وقتشه" به مجری‌گری کامران تفتی از شبکه نسیم به اجرای چند قطعه می‌پردازم

کنسرت آیهان روز سه شنبه 28 شهریرماه ساعت 21:30 در تالار بزرگ وزارت کشور روی صحن خواهد رفت.