به گزارش هنرآنلاین، رویداد «شتاب (استارتاپی) متاورس» با هدف گسترش فناوری‌های نوین در جهت ارائه و عرضه دستاوردهای فکری دانشجویان، دانش آموختگان، اساتید دانشگاه‌ها، کارآفرینان برای تعامل با صنعت و جذب سرمایه‌گذاران به منظور تجاری شدن طرح‌ها برگزار می گردد.

به این منظور از تمامی دانشجویان، اساتید و علاقه‌مندان (آکادمیک و تجربی) در سراسر کشور جهت شرکت و حضور در رویداد «شتاب (استارتاپی) متاورس» دعوت بعمل می‌آید.

هدف از برگزاری این رویداد، ایجاد انگیزش برای تبدیل ایده‌ها به کسب و کارهای مبتنی بر دانش و فناوری در جهت خلق ثروت با هدف ایجاد اشتغال پایدار است. همچنین معرفی ظرفیت‌های دانشگاهی به واحدهای فناور و ایجاد ارتباط موثر در جهت بهره‌برداری از طرح‌ها، تقویت روحیه خلاقیت و نوآوری و بستر مناسب جهت خودباوری ملٌی، ایجاد بستری مناسب جهت جذب سرمایه‌گذاران جهت حمایت از طرح ها، ایجاد انگیزه، روحیه نشاط، شوق آفرینش‌گری و کار جمعی برای ظهور استعدادها و ایجاد فضایی برای کار گروهی و نقطه آغازی برای ایجاد اشتغال دائمی و ثروت آفرینی از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.

رویداد شتاب (استارتاپی) متاورس در محورهای بلاک‌چین، شهر هوشمند، مدیریت پسماند، جذب مشتری در علم داده و فناوری نوین معماری و شهرسازی ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱ در محل شهرداری فردیس برگزار می‌شود. متقاضیان شرکت در این رویداد تا تاریخ ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ باید طرح و ایده خود را به دبیرخانه رویداد ارسال نمایند.

بعد از داوری اولیه آثار رسیده به دبیرخانه رویداد، اسامی منتخبین به همراه منتورها اطلاع رسانی می‌شوند. منتورها از اساتید دانشگاه جامع علمی- کاربردی، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس، پارک علم و فناوری البرز و بنیاد نخبگان استان البرز در این رویداد حضور خواهند داشت.

نشانی دبیرخانه رویداد: آدرس: عظیمیه، میدان مهران – میدان گلستان – گلستان ششم غربی(میخک) – ضلع شمالی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز- مرکز آموزش علمی-کاربردی جهاددانشگاهی کرج، کدپستی: ۳۱۵۵۷۹۵۶۷۱ و شماره تماس: ۰۲۶۳۳۱۹۸

سایت مرکز https://karaj.iastjd.ac.ir

راه‌های ارتباطی در سایر اپلیکیشن ها Jdkaraj

ساعت پاسخگویی دبیرخانه شنبه تا چهارشنبه (غیر از ایام تعطیل) از ساعت ۸ – ۱۵ داخلی ۱۰۷ است.