گروه معماری هنرآنلاین: داود بروجنی سال ۸۹ استودیو معماری بروجنی را تأسیس کرد. او از سال ۱۳۸۴ تاکنون در زمینه معماری و طراحی با اجرای پروژه‌های مسکونی، تجاری و فضای باز فعالیت داشته و حوزه فعالیتی‌اش شامل طراحی پروژه‌های مختلف در مقیاس‌های متفاوت و پژوهش در زمینه شناخت معماری ایران و تاریخ معماری ایران است.

آثار او بارها در مسابقات مختلف داخلی و خارجی درخشیده‌اند و ازجمله جوایز معماری بروجنی می‌توان به پروژه برنده ساختمان سال ایران ۱۳۹۹،  برنده تقدیر ویژه جایزه جرمن دیزاین ۲۰۲۱، برنده جایزه لوپ دیزاین ۲۰۲۱ و برنده رتبه دوم جایزه معماری ایران ۱۴۰۰ اشاره کرد. 

این معمار یکی از منتورهای حاضر در بوت‌کمپ معماری ایران با عنوان «جوانان برای جوانان» است که از ۱۵ تا ۱۸ شهریورماه در کافه گراف سرای نوآوری و صنایع خلاق در ساختمان سابق دانشکده هنر و معماری تهران مرکز برگزار خواهد شد.

بروجنی درباره جایگاه منتورینگ در عرصه معماری به هنرآنلاین گفت: معماری شبیه حرفه‌هایی مانند نجاری و آهنگری است که باید تجربه‌هایش سینه‌به‌سینه منتقل شود که این روش، اهمیت منتورینگ را بیان می‌کند. با توجه به شناختی که در این هیجده سال از معماری کسب کردم نگاه آکادمیک به این موضوع ندارم بنابراین تا زمانی که ما در رده‌های متفاوت سنی و تجربی برای انجام پروژه‌های مختلف معماری در کنار هم قرار نگیریم توسعه‌ای اتفاق نخواهد افتاد.

بروجنی درباره استفاده از روش‌های خارجی در منتورینگ با توجه به سبقه‌ای که معماری ایران دارد، اظهار داشت: مهم‌ترین قسمت معماری، بخشی است که با احساس سروکار داشته و  این حس در همه جای دنیا یکسان بوده بنابراین برای پیشبرد معماری بسیار کارساز و مؤثر است از مبانی نظری و متدهای کشورهای دیگر استفاده کنیم. درحالی‌که باید به معماری که در ایران اتفاق افتاده هم توجه کرد زیرا آموزه‌های زیادی برای ما خواهد داشت. به قول استادم دکتر مهرداد قیومی بیدهندی آشنایی و فهم اندیشه گذشتگان به ما کمک می‌کند تا مسیر درستی را طی کنیم.

او درباره اهداف برگزاری این رویداد گفت: گمشده‌ معماری ما، تفکر است. ما باید آموزش ببینیم و یاد بگیریم که چطور فکر کنیم. معماری پدیده پیچیده‌ای است که دامنه‌ بسیار گسترده‌ای دارد؛ از مسائل اجتماعی، هنر گرفته تا فن، دانش و معرفت. شاید این چند مقوله مقدمه‌ای باشد بر هزاران عنوان دیگر. ما باید چگونه فکر کردن را یاد بگیریم، این مهم‌ترین هدفی است که ما در  این رویداد دنبال می‌کنیم. درواقع با شرایطی که ایجاد می‌کنیم منتخبین شروع به تفکر کنند نه اینکه شبیه ما فکر کنند . آنچه در ذاتشان هست را لمس کنند و با خط فکری خودشان مسائل را پیش ببرند و حلاجی کنند به این معنا که دوستان ما  شروع به کشف شیوه فکری مختص به خودرا کنند و ما هم به آنها در این مسیر کمک می‌کنیم.

بروجنی در خاتمه بیان کرد: در آینده ما با معمارهایی طرفیم که علاوه بر داشتن خط فکری، بینش عمیق‌تری نسبت به مسائل دارند. تجربه شرکت در این بوت‌کمپ به آن‌ها کمک می‌کند در آینده پخته‌تر عمل کنند و کاری را انجام دهند که به آن اعتقاد دارند. بنابراین رسیدن به این شیوه، مهم‌ترین دستاورد این رویداد است.