گروه معماری هنرآنلاین: «خبرهای خوب، زنان در معماری» در چهار بخش موضوعی با نمایشگاه‌گردانی پیپو چورا، النا موتیسی، النا تیناچی و طراحی ماتیلد کاسانی داستان بیش از ۸۰ معمار زن را روایت می‌کند.

این نمایشگاه با هدف مستندسازی تغییر انسان‌شناختی حرفه معماری از کلیشه قرن بیستم تا حضور فزاینده زنان و گروه‌ها برگزار شده است. از سیگن هورنبورگ، اولین زنی که سال ۱۸۹۰ در رشته معماری فارغ‌التحصیل شد تا نورما مریک اسکلارک، اولین معمار آمریکایی آفریقایی‌تبار و زاها حدید، اولین زنی که سال ۲۰۰۴ جایزه پریتزکر را دریافت کرد، بخش داستان‌های نمایشگاه بر روی شخصیت‌های محوری تمرکز دارد.

بخش Practice از طریق نقشه‌ها، مدل‌ها و اینستالیش‌ها آثار ۱۱ معمار برجسته معاصر را ارائه می‌کند از جمله الیزابت دیلر، دورته ماندروپ، مریم کامارا، آنوپاما کوندو، ایوون فارل و شلی مک‌نامارا و ... تا بر حضور فزاینده زنان در معماری تاکید کند.

مجموعه‌ای از مصاحبه‌ها با محققان، مدیران موزه‌ها و طراحان جوان بخش دیگری از این نمایشگاه است. آخرین بخش این نمایشگاه پنج فیلم مستند که توسط جوانان در بستر معماری آینده ساخته شده به نمایش می‌گذارد. این نمایشگاه تا ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۲ در موزه ماکسی شهر رم میزبان مخاطبان و دوستداران معماری است.