گروه معماری هنرآنلاین: پایداری یکی از سه موضوع اصلی اکسپو ۲۰۲۰ است و غرفه ترا می‌تواند به الگویی یرای طراحی پایداری، اشتراک‌گذاری دانش، بررسی ایده‌ها و همچنین ارائه تجربه همه‌جانبه برای بازدیدکنندگان تبدیل شود. نام غرفه از کلمه لاتین زمین برگرفته و با قیمتی بالای ۲۷۲ میلیون دلار ساخته شده است.

در طراحی ترا از راهبردهای هوشمند برای رسیدن به زندگی پایدار در آینده استفاده شده است. گریمشاو از پدیده فتوسنتز، ساختار پویایی را ایجاد کرده که با حفظ منابع، قادر به دریافت انرژی از خورشید و آبِ شیرین از رطوبت هواست. به طوری که این طرح مبتکرانه حتی در شرایط سخت آب و هوایی نیز سازه‌ای خودکفا و راه‌حلی فوق‌العاده‌ در پاسخ به طبیعت است.

این سازه به صورت سایبانی وسیع به عرض ۱۳۰ متر و پوشیده از ۱۰۵۵ پنل خورشیدی ساخته شده است، در حالی که در اطراف آن ۱۸ درخت انرژی سایه ایجاد و نیروی خورشیدی را جذب می‌کند. ترا می‌تواند سالانه چهار گیگاوات برق تولید کند. این میزان انرژی برای شارژ کردن بیش از ۹۰۰۰۰۰ تلفن همراه کافی است.

در نگاه اول سازه شبیه بشقاب‌پرنده‌هایی با طراحی زیباست که بر سیاره زمین فرود آمده‌اند. بیشتر ۶۳۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی در زیرزمین قرار دارد و از عایق زمین بهره‌ می‌برد. شکل قیف‌مانند آن تهویه طبیعی را تحریک می‌کند و نور طبیعی را به داخل می‌رساند. در این سازه آب  دو نوبت تصفیه و به عنوان آب آشامیدنی استفاده می‌شود. حجم آب متناسب با دمای هوای بیرون و تعداد بازدیدکنندگان افزایش می‌یابد.

محوطه اطراف غرفه را معماران محلی طراحی کرده‌اند که چند باغ را به نمایش می‌گذارد. این باغ‌ها انواع جدیدی از محصولات سازگار با آب و هوای خشک را نشان می‌دهند که می‌تواند به توسعه یک سیستم جدید تولید موادغذایی در منطقه کمک کند. این پروژه قرار است پس از این رویداد به مرکز علمی تبدیل شود و قصد دارد به‌عنوان یک ساختار مستقل در زمینه تامین انرژی و آب عمل کند.