سرویس معماری هنرآنلاین: در حالی که نظرسنجی عمومی برای انتخاب برنده جایزه پریتزکر در سال 2018  همچنان ادامه دارد،" بیارکه اینگلس"، استیون هال" و " دیوید چیپرفیلد" سه تن از طراحان نامدار معاصر تا اینجای کار به ترتیب بیشترین رأی‌ها را کسب کرده‌اند.

در این نظرسنجی که تا امروز بیشتر از 3هزار نفر در آن شرکت کرده‌اند، نام 32 گروه و معمار شناخته شده و برجسته چون دیوید آجایه، سولانو بنیتز، استفانو بوئری، سانتیاگو کالاتروا، دیوید چیپرفیلد، سو فوجیموتو، استیون هال، بیارکه انگلس، فرانسیس کِره، کنگو کوما،دنیل لیبسکیند، رابرت استرن و پاتریک شوماخر پیشنهاد شده است. با این حال علاقه‌مندان به مشارکت در این انتخاب می‌توانند با انتخاب گزینه "دیگر" در انتهای فهرست نام معمار مورد نظر خود را به ثبت برسانند.

وبسایت آرک دیلی همچون سال گذشته این نظرسنجی را در ارتباط با فرد مناسب برای دریافت جایزه پریتزکر 2018 ترتیب داده است. مقصود این نشریه از این نظرسنجی تنها گمانه زمانی درباره اینکه در نهایت چه کسی برنده این جایزه خواهد بود، نیست بلکه بیشتر ناظر بر این است که خوانندگان عنوان کنند که از نظرشان چه فردی شایستگی آن را دارد و به چه دلیل؟

دسترسی به این صفحه نظرسنجی و اعلام رأی اینجا فراهم شده و علاقه‌مندان می‌توانند با انتخاب یکی از معماران معرفی شده در این فهرست و ثبت آن در این صفحه در معرفی معماران شایسته سهیم باشند.

نمودار نتایج نظرسنجی تا امروز 3 فوریه 2018