به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، مرکز مد و لباس معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر در نظر دارد تا همسو با برگزاری نهمین جشنواره ملی نقش تن‌پوش، سه کارگاه آموزشی در حوزه پوشاک و چاپ برگزار کند.

مشروح جزئیات این کارگاه‌ها به شرح زیر است: 

کارگاه آموزشی «تکنیک چاپ سیلک با رویکرد طراحی تی‌شرت» با تدریس فاطمه کیمنش طراح و مدرس حوزه پوشاک، دوشنبه 26 دی از ساعت 16 تا 19 برگزار می‌شود. در این کارگاه به مواردی همچون شناخت مواد و متریال، نحوه ساخت شابلون، طراحی و ساخت فیلم، آموزش عکاسی طرح و تجربه چاپ روی پارچه به صورت عملی پرداخته خواهد شد.

کارگاه آموزشی «تکنیک نقاشی باتیک  با رویکرد طراحی پارچه‌های ابریشمی» با تدریس نسترن پورنادری طراح و مدرس چاپ پارچه و لباس و مدیر مسئول برند یاچی، سه‌شنبه 27 دی از ساعت 16 تا 19 برگزار می‌شود. در این کارگاه به مواردی همچون شناخت مواد و متریال، نحوه پارچه کشی، طرح‌اندازی بر روی پارچه، آموزش کار با پارافین و رنگ‌گذاری و آموزش نحوه تثبیت کار نهایی پرداخته خواهد شد. 

کارگاه آموزشی «نقاشی پارچه» نیز با تدریس فاطمه کیمنش، طراح و مدرس حوزه پوشاک، چهارشنبه 28 دی از ساعت 16 تا 19 برگزار خواهد شد و شناخت مواد و متریال، نحوه انتقال طرح و تکنیک‌های رنگ‌گذاری و تثبیت از اهم مطالب این کارگاه است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط ثبت نام با شماره تلفن‌های 88328652 تا 5 یا 09389382473 تماس بگیرند. همچنین منتخبین ادوار مختلف جشنواره‌های ملی نقش تن‌پوش و دیبا می‌توانند از 15 درصد تخفیف جهت شرکت در این کارگاه‌ها بهره‌مند شوند.