گروه مد و لباس هنرآنلاین: نمایشگاه «ایران ویژند ۱۴۰۱» از بخش غیررقابتی یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر، عصر روز یکشنبه دوم مردادماه با حضور علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، سیدمجید امامی رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت، عادل پیغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و جمعی از فعالان حوزه مد و لباس در سالن‌های ۳۱A و ۳۱B محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

این رویداد تا پنجم مردادماه از ساعت 10 تا 15 میزبان علاقه‌مندان به صنایع نساجی و پوشاک است. نمایش، پایش و ارزشیابی عملکرد بخشی از فعالان حوزه مد و لباس در زنجیره تأمین پوشاک ایرانی اسلامی و همچنین ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و نمایش توانمندی آن‌ها به‌عنوان اصلی‌ترین هدف برگزاری این رویداد عنوان‌شده است.

نمایشگاه «ایران ویژند ۱۴۰۱» در حالی روز گذشته آغاز به کار کرد که نمایندگانی از کشورهایی همچون چین و افغانستان و همچنین استان‌های کشور به ارائه جدیدترین محصولات خود در حوزه مد و لباس پرداختند.

همچنین جمعی از فعالان حوزه مد و لباس شامل تولیدکنندگان، مدیران مؤسسات تک منظوره و چندمنظوره و شرکت‌های دانش‌بنیان و برندهای فعال در حوزه‌های طراحی و تولید پارچه و لباس، محصولات عفاف و حجاب، کیف و کفش، زیورآلات و بسته‌بندی در این رویداد جدیدترین دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار داده‌اند.

تصاویری از این نمایشگاه را در ادامه ببینید: