به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، یکشنبه 27 بهمن و در چهارمین روز از برگزاری این دوره از جشنواره مد و لباس فجر، محمدمهدی احمدی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این رویداد فرهنگی بازدید کرد.

وی با حضور در بخش‌های مختلف جشنواره از جمله بخش مؤسسات و انجمن‌ها، نمایشگاهی، بین‌الملل، پاویون رسانه، مسابقه زنده "از ایده تا اجرا" و ویترین ملی در جریان فعالیت فعالان و طراحان این حوزه که در این جشنواره مشارکت دارند قرار گرفت.

احمدی پس از بازدید از بخش‌های مختلف نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر درباره کیفیت برگزاری این رویداد در دوره نهم گفت: جشنواره به لحاظ کیفی از سطح بالایی برخوردار بوده و بستر بسیار مناسبی برای افزایش تعاملات فعالان این حوزه فراهم آمده است.

مدیر کل حوزه وزارتی در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقدیر از برپایی کارگاه‌های آموزشی در بخش های مؤسسات و انجمن های جشنواره مد و لباس فجر اذعان داشت: آموزش، رکن تحول و ایجاد اشتغال در حوزه مد و لباس است و این روند می‌تواند به کارآفرینی و اشتغال‌زایی در این حوزه نیز کمک کند.

احمدی همچنین از تنوع مثال‌زدنی رنگ‌ها و طرح‌ها در آثار به نمایش در آمده در نهمین جشنواره مد و لباس فجر تقدیر کرد.

سیده مرضیه شفاپور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و رئیس نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس کشور در جریان این بازدید، توضیحاتی را درباره فرایند جشنواره و اقدامات اجرایی این رویداد تا به امروز ارائه کرد.

همچنین نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس کشور در روز چهارم برگزاری، عصر یکشنبه 27 بهمن میزبان احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان بود.

این مسئول اجرایی نیز با حضور در بخش‌های گوناگون این جشنواره درجریان امور اجرایی و اقدامات انجام شده در این جشنواره قرار گرفت و محصولات ارائه شده در قالب هنر سوزن‌دوزی پارچه لباسی که مختص خطه سیستان و بلوچستان است را ستود.

نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر از 24 تا 29 بهمن در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار می‌شود.