به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، محمدتقی سلیمی، دبیر کمیته کیف و کفش هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر درباره روند برگزاری این بخش از جشنواره گفت: خوشبختانه در سال جاری، بیش از هر زمان دیگری شاهد استقبال درخور مخاطبان از این بخش بودیم و آثار خلاقانه و بدیعی به دبیرخانه رسید.

سلیمی بر اثرگذاری این رویداد در صنعت کیف و کفش کشور تأکید کرد و گفت: به جرأت می‌توان گفت که جشنواره مد و لباس فجر بر آن است تا با کشف استعدادهای نو در تمامی عرصه‌ها به ویژه حوزه کیف و کفش، کمک کند تا بخش طراحی و صنعت در این حیطه به یکدیگر مرتبط شوند و شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش در تمام حوزه‌ها باشیم.

دبیر کمیته کیف و کفش هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر با اشاره به همراهی برندهای معتبر و کاربلد با این رویداد اظهار داشت: نگاه جشنواره بر این است که باید خروجی برندها و ویترین فروشگاه‌های ایرانی در سایه نگاه بومی سازی با مدهای ارائه شده در دنیا مطابقت داشته باشد و همین رویکرد بر اعتبار و اثرگذاری جشنواره فجر در عرصه مد و لباس به ویژه باابعاد بین المللی افزوده است.

سلیمی افزود: در چارچوب قوانین حاکم بر جشنواره، محدودیتی برای ارسال اثر از سوی طراحان و تولیدکنندگان هنر صنعت کیف و کفش نداشتیم و خوشحال و مفتخریم که علی رغم پایان مهلت ارسال اثر به هفتمین جشنواره فجر، همچنان شاهد استقبال و ارسال اثر هنرمندان از سراسر کشور هستیم.

هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور از ششم تا سیزدهم اسفندماه 96 همزمان در تهران و چندین استان کشور برگزار می‌شود.