خبرگزاری هنرآنلاین: در اتفاقات اخیری که در فلسطین رخ داد و جنایاتی که اسراییل مرتکب شد، هنرمندان و شاعران زیادی با تولید آثار هنری و سرودن شعر به همدردی با مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی پرداختند. «طوفان خشم» نیز برنامه‌ای بود که بلافاصله پس از فاجعه دردناک موشک زدن رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه و شهادت بیش از هزار فلسطینی، به سرعت برنامه‌ریزی و در سینما فلسطین تهران با حضور چهره‌های فرهنگ و هنر ایران برگزار شد. «علی‌محمد مودب» شاعر و دستیار وزیر ارشاد در حوزه شعر که از عوامل برگزارکننده این برنامه بود، در این باره به خبرنگار هنرآنلاین گفت: دنیا، دنیای رسانه است و هنر و بیان هنری در این جهان جدید مهم به حساب می‌آید. وقتی یک تمدن و جامعه‌ای بیان هنری مختص خود را نداشته باشد؛ از بازی وجود به طور طبیعی حذف خواهد شد. برای همین سرعت عمل و کار جدی برای هنر و رسانه مهم به شمار می‌رود.

همچنین این شاعر ادامه داد: ما نیز پس از اتفاق تلخ و حمله رژیم صهیونیستی به یکی از بیمارستان‌های غزه تلاش کردیم در اولین فرصت اهالی هنر و ادب را دور هم جمع کنیم و با خود مرور کنیم که ما زنده هستیم و هواخواه این مظلومان هستیم. هنرمندان در همه جای دنیا درباره این عزیزان حرف خواهند زد از سویی مرثیه‌سرایی اهالی فرهنگ و هنر برای دردی مشترک ستودنی است.

وی همچنین در رابطه با نحوه درباره برگزاری مراسم «طوفان خشم»، ضمن اشاره به تجربه سال‌های گذشته گفت: تجربه این دورهمی‌های شاعرانه و ادبی را سال 98 زمان شهادت حاج قاسم سلیمانی نیز داشتیم. آن زمان شاید جمع کردن شاعران و هنرمندان راحت‌تر بود. چرا که جشنواره عمار در سینما فلسطین در حال برگزاری بود و توانستیم در دل آن، عصر همان روزی که خبر شهادت حاج قاسم آمده بود، درباره حاج قاسم بزرگداشتی برگزار کنیم.

مودب در پایان گفت: اما این روزها با توجه به اینکه جشنواره و رویداد ویژه‌ای برای اهالی شعر برگزار نشده بود، قاعدتا کار کمی سخت بود تا یک دورهمی صمیمی شکل بگیرد و درباره این درد مشترک حرف بزنیم و مرثیه‌سرایی کنیم. ولی به لطف خدا این اتفاق افتاد و شاعران و هنرمندان گرد هم آمدند و از مظلومیت فلسطین گفتند.