گروه فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: خراسانی با این توضیح که «در میانه غبار» شامل ۱۰ داستان کوتاه است به هنرآنلاین گفت: «هارلی کویین»، «سوختن ماهی»، «در میانه غبار»، «باجیرائو و مستانی»، «آبی رویا»، «انگشت‌های بی‌ناخن»، «بند»، «اورکت سبز آمریکایی»، «مردآزما» و «عطش» عنوان داستان‌هاست که در نشر لگا به چاپ رسیده.

او با بیان این که محتوای داستان‌ها حرمان و سرخوردگی انسان‌هایی است که علاوه‌بر جبر تقدیر در اسارت محرومیت جغرافیایی هم گرفتار شدند، افزود: باورها و خرافه‌ جامعه‌ بسته، تاثیر بسزایی در سرنوشت کاراکترهای داستان‌ها دارد. کاراکترهایی که در کسوت قهرمان‌هایی خاکستری ظاهر شده‌اند و دست‌شان در پی بهره‌گیری از ابتدایی‌ترین امکانات بشری بوده ‌است.

خراسانی مجموعه داستان «در میانه غبار» را حاصل تلاشی چهار ساله‌‌ دانست و ادامه‌داد: برخی از داستان‌ها برگزیده‌ جشنواره‌های داستان‌نویسی بوده‌اند. «انگشت‌های بی‌ناخن» در تابستان ۱۳۹۷ جز داستان‌های برگزیده‌ چهارمین دوره‌ جایزه «فرشته» با عنوان (آژیر قرمز) بوده ‌است. «عطش» نیز در همان سال جز ۱۵ اثر برگزیده و چاپ شده در اولین دوره‌ جایزه «جمالزاده» ‌است. داستان «آبی رویا» در چهارمین دوره‌ مجموعه داستان کولی‌ها به چاپ رسیده است. «هارلی کویین» نیز در بهار امسال در زمره‌ سی اثر برگزیده مسابقه‌ «آینه‌خانه» بود؛ این مسابقه‌ از سوی نشر ثالث برگزار شد.

او با این توضیح که سبک داستان‌ها رئالیستی است و با بهره‌گیری از فرهنگ سیستان‌وبلوچستان در ژانر درام به رشته‌ تحریر درآمده‌، تصریح‌کرد: در جایگاه نویسنده‌ای که در دیار آتش و شنباد رشد یافته، برآن بوده‌ام تا گوشه‌هایی از رنج ولایتی را که هستی‌ام را مدیون آن هستم به نمایش درآورم. فاصله‌ طاقت‌فرسای جغرافیایی دیار مرا از سایر هم‌میهنان فهیمم دور ساخته اما مصرانه براین باورم که جملگی اعضای یک پیکریم و برای شناخت فرهنگ و باورهای همدیگر بیش از پیش نیازمند عرصه‌ هزار نقش هنر هستیم و خواهیم بود.