به گزارش هنرآنلاین، در معرفی این خبر آمده است: "در دهه ۱۹۶۰، آدم‌ها روان‌گردان مصرف می‌کردند تا جهان را عجیب‌ غریب کنند. امروز جهان عجیب و غریب است و آدم‌ها فلوکستین مصرف می‌کنند تا جهان را عادی کنند.

"پینک فلوید و فلسفه" نوشته چندین نویسنده مطرح و با سرویراستاری انگلیسی جرج ای. رایش و با ترجمه یاسر پوراسماعیل در نشر لگا منتشر شده است.

پینک فلوید، با توجه به موسیقی وجودی و سینمایی‌اش، به یکی از تاثیرگذارترین و شناخته‌شده‌ترین گروه‌های راک در طول تاریخ بدل شد. آن‌ها با ایجاد یک‌جور کرخی دلپذیر در مخاطبان به چنین مقامی نرسیده‌اند؛ این جایگاه حاصل برآشفتن، به‌هم‌ریختن، به پرسش گرفتن و انتقاد کردن است.

کمتر گروهی در تاریخ راک توانسته است به اندازه پینک فلوید این همه تامل مدهوشانه و گفت‌وگوی فکری عمیق به راه بیندازد. کتاب "پینک فلوید و فلسفه"  قطعا درک هواداران را درباره این گروه خارق‌العاده ژرف‌تر می‌کند و برای بی‌اعتقادها این موضوع را روشن می‌کند که راجر واترز در کنار امثال فریدریش نیچه بخشی از سنت فلسفه است.

در پشت جلد کتاب می‌خوانیم: "آیا با توجه به کاری که داروهای روان‌گردان با ذهن ما می‌کنند باید در اعتبار حواس‌مان شک کنیم؟ چه شد که مدرسه تبدیل شد به جایی برای شست‌وشوی مغزی دانش‌آموزان؟ وقتی اعضای یک گروه راک عوض می‌شوند، خود گروه هم عوض می‌شود یا سر جای‌اش باقی می‌ماند؟ از همگامی‌ها میان نیمه تاریک ماه و جادوگر شهر اُز چه می‌توان آموخت؟ آیا نیچه نمونه‌ای قدیمی‌تر از شخصیت سید برت است؟ کی فهمیدید وجودتان حفره‌ای در دل واقعیت است؟ اگر گوشت را نخوری، مگر می‌شود پودینگ بخوری؟"

کتاب "پینک فلوید و فلسفه" متشکل از 4 بخش و 19 فصل است که در 350 صفحه و به قیمت 51 هزار تومان روانه بازار کتاب شده است.