به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، دومین نشست از سلسله نشست‌های«دوشنبه‌ها با نشر بین‌الملل» با عنوان «امریکای لاتین و فرصت‌های ترجمه معکوس» از سوی اداره کل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران دوشنبه سی‌ویکم مرداد ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

در این نشست فرهاد فلاح فعال حوزه ترجمه معکوس در عرصه بین‌الملل، ناصر خزرجی مدیر انتشارات الرساله برزیل و مریم رونق کارشناس مجری درباره «امریکای لاتین و فرصت‌های ترجمه معکوس» صحبت خواهند کرد.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند دوشنبه سی ویکم مرداد ماه، ساعت ۱۱ به خانه کتاب و ادبیات ایران واقع در خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان فلسطین و شهید برادران مظفرجنوبی، پلاک ۱۰۸۰، طبقه منهای یک، سالن عاشوری مراجعه کنند. این نشست همچنین به صورت زنده از آپارات به نشانی aparat.com/khaneketab/live   پخش خواهد شد.

دبیرخانه طرح گرنت، رویداد «دوشنبه‌ها با نشر بین‌الملل»را با هدف آموزش‌های کاربردی و آشنایی ناشران و نویسندگان با بازارهای نشر جهانی، برگزار می‌کند و موضوعاتی همچون وضعیت نشر سایر کشورها، طرح‌های حمایتی نشر سایر کشورها، آشنایی با ناشران خارجی، جایگاه آژانس‌های ادبی و وضعیت ترجمه در نشست‌های این رویداد بررسی می‌شوند.