به گزارش هنرآنلاین به نقل از انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، پیرو انتشار فراخوان پذیرش عضویت علاقه‌‌مندان واجد شرایط در "انجمن صنفی سراسری نویسندگان کودک و نوجوان" که در شرف تاسیس است، با توجه به ثبت‌‌نام و اعلام آمادگی تعداد چشمگیری از اعضای انجمن فرهنگی نویسندگان کودک و نوجوان و با لحاظ این‌‌که لازم است فرصت مناسب‌‌تری برای اطلاع‌‌رسانی به عموم اشخاص واجد شرایط، پاسخ‌‌گویی به پرسش‌‌های علاقه‌‌مندان، تهیه‌‌ مدارک و فراهم‌‌سازی مقدمات تاسیس در اختیار دست‌‌اندرکاران و علاقه‌‌مندان باشد، مهلت تکمیل و ارسال مدارک برای عضویت در این انجمن به مدت حدود یک ماه تمدید شد.

بر اساس این خبر و با تمدید مهلت ثبت نام، علاقه‌‌مندان به عضویت در "انجمن صنفی سراسری نویسندگان کودک و نوجوان" تا شنبه ١۵ آذر ١٣٩٩ فرصت دارند مدارک و فرم درخواست خود را برای دبیرخانه‌‌ انجمن نویسندگان کودک و نوجوان بفرستند. 

درپی مصوبه‌‌ دولت مبنی بر ایجاد امکان تاسیس کانون‌‌ها و انجمن‌‌های فرهنگی سراسری در حوزه‌‌ صنوف فرهنگی،  مهدی حجوانی،‌ حمیدرضا شاه‌‌آبادی و فریدون عموزاده خلیلی به‌‌عنوان هیات موسس انجمن صنفی سراسری نویسندگان کودک و نوجوان درخواست تاسیس این انجمن را ارائه کردند و همه‌‌ اعضای انجمن فرهنگی نویسندگان کودک و نوجوان می‌‌توانند آمادگی و تمایل خود را برای عضویت در انجمن صنفی اعلام کنند. البته این اشخاص نیز همچون دیگران لازم است ضمن تکمیل فرم مربوط، مدارک لازم را نیز ارائه کنند.   

براساس این فراخوان، علاقه‌‌مندان می‌‌توانند با مراجعه به سایت نویسک (www.nevisak.ir) و بررسی شرایط اولیه‌‌ عضویت در این انجمن، فرم درخواست عضویت را دریافت و تکمیل کنند و آن را همراه با مدارک و مستندات لازم از طریق ای‌میل فعلی انجمن (anjoman451@gmail.com)  یا شماره‌‌ واتس‌‌اپ فعلی انجمن (09382834916) برای دبیرخانه‌ انجمن بفرستند.  اعضایی که از نسخه‌‌ وُرد فرم درخواست عضویت استفاده می‌‌کنند، فعلا لازم نیست فرم را امضا کنند. 

 مدارک لازم:  

١. فرم تکمیل‌شده‌‌ درخواست عضویت (فرم اولیه) 

٢. تصویر صفحه‌‌ اول شناسنامه 

٣. تصویر کارت ملی ‌(رو و پشت کارت)  

۴. یک قطعه عکس پرسنلی 

۵. تصویر جلد و صفحه‌‌ شناسنامه‌‌ دست‌‌کم سه کتاب تالیفی، یا پنج کتاب ترجمه و یا کتاب پژوهشی (یک کتاب تالیفی یا دو کتاب ترجمه) 

۶. تصویر کارت عضویت انجمن نویسندگان کودک و نوجوان (برای اعضای انجمن، در صورت دسترسی داشتن به کارت، حتی اگر کارت قدیمی باشد.)