به گزارش هنرآنلاین، اکران خصوصی فیلم "سلام بمبئی" به کارگردانی قربان محمدپور که از ابتدای ساخت و اکران آن با حواشی بسیاری همراه بود، شب گذشته در حالی با حضور بازیگران و عوامل ایرانی و هندی فیلم برای خبرنگاران به نمایش درآمد که  با بی‌نظمی کامل و زد و خورد همراه بود.

پیش از این قرار بود اکران خصوصی "سلام بمبئی" در سالن برج میلاد و طی یک مراسم خاص و ویژه برگزار شود و جواد نوروزبیگی تهیه کننده این فیلم نیز بارها در گفت‌وگوهای خبری خود خبر از حضور بازیگران چهره و سرشناس هندی چون درمندرا بازیگر فیلم "شعله"، دیامیرزا بازیگر اصلی این فیلم و... داده بود. اما با اعلام قیمت بلیت 300 هزار تومانی برای این اکران خصوصی و عدم استقبال کافی از آن مراسم به طور کلی کنسل شد و جای خود را به مراسم شب گذشته در پردیس سینمایی کوروش و بدون حضور بازیگران مهمان هندی داد. ضمن اینکه در مراسم شب گذشته تنها بازیگر حاضر ایرانی محمدرضا گلزار فیلم و غایب بزرگ بنیامین بهادری بود که با این فیلم اولین تجربه بازیگری خود را نیز پشت سر گذاشت.

در این مراسم که قرار بود به صورت خصوصی برگزار شود، ابتدا از ورود خبرنگاران جلوگیری شد و در نهایت و در ازدحام، برخی خبرنگاران و اصحاب رسانه موفق شدند خود را به سالن نمایش برسانند.

این اکران که در پردیس سینمایی کوروش برگزار می‌شد، طبقه چهارم این مجتمع را به طور کامل مسدود کرده بود و پله برقی‌ها از کار افتاده بود.

بادیگاردها و عوامل فیلم با حجم بی سابقه‌‍ای از استقبال مردم مواجه شده بودند که این علاقه باعث از دست رفتن نظم برنامه شده بود.

در آخر هم که همه وارد سالن شدند و بازیگران برای گرفتن عکس به روی سن آمدند، سلفی بگیران اجازه رفت و آمد به کسی را نمی‌دادند.

این هجوم یک بار با ورود گلشن گروور و بار دیگر با ورود محمد رضا گلزار اتفاق افتاد.

در آخر بعد از شکسته شدن بنرها و پشت در ماندن تعداد زیادی از افراد، مراسم آغاز شد. این درگیری و ازدحام تا جایی پیش رفت که به درگیری ماموران حراست پردیس سینمایی کوروش با خبرنگاران انجامید.

در این مراسم محمدرضا گلزار، گلشن گروور، پونام، دلشاد، اکبرخان و.... حضور داشتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در ابتدای مراسم که اجرای آن را محمدرضا گلزار برعهده داشت،  گلشن گروور بازیگر بدمن سینمای هند و یکی از بازیگران این فیلم گفت: خیلی خوشحالم که در این فیلم بازی کردم و عاشق ایران، فرهنگ آن و مردمانش هستم.

وی ادامه داد: خوشحالم که در این فیلم دوست پیدا نکردم؛ بلکه محمد رضا گلزار برادرم بود.

این بازیگر هندی گفت: من در هالیوود هم کار کردم و این افتخار را داشتم که با هنرپیشه‌های بسیاری کار کنم، ولی دوست دارم اینجا بگویم که به نظر من محمد رضا گلزار از تام کروز هم بهتر است.

در ادامه بازیگر زن هندی فیلم "سلام بمبئی" گفت: اینجا آمدن من رویایی بود که به حقیقت پیوست.

وی ادامه داد: دوستانم گفتند در ایران با چیزهایی مواجه می‌شوی که انتظارشان را نداری و دیدم واقعا این گونه است.

گروور گفت: من اول فکر نمی‌کردم که در این فیلم بازی کنم ولی بعد که بازی کردم، حتی ذره ای احساس غربت نکردم و فکر کردم با هندی‌ها کار می‌کنم.

سفیر هند هم با حضور در این مراسم گفت: تشکر ویژه و  عمیق قلبی خودم  را به کارگردان و تهیه کننده این فیلم ابراز می‌کنم که با تلاش خود این فیلم را به ثمر رساندند.

وی ادامه داد: در دهه هشتاد ایرانیان زیادی در هند تحصیل میکردند. خوشبختانه روابط ایران و هند بهتر شده است، خوشحالم در زمانی این همکاری را جشن می‌گیریم که محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران، برای کنفرانس سیاسی به هند رفته است و این نشان از همکاری دو جانبه میان این دو کشور در تمام زمینه‌ها دارد.

همچنین در این مراسم محمد رضا گلزار بازیگر فیلم "سلام بمبئی" گفت: من از تیم سینمایی هندی این فیلم و کسانی که ما را حمایت کردند، تشکر میکنم. این اولین پل مشترک میان سینمای ایران و هند است.

وی در آخر گفت: عاشقانه دوستتان دارم.

سپس به عوامل حاضر در صحنه لوح تقدیر اهدا و در نهایت فیلم سینمایی "سلام بمبئی " اکران شد.