سرویس سینمایی هنرآنلاین: بیژن میرباقری کارگردان که این روزها فیلم" ربوده شده" او بر پرده سینماها دیده می‌شود، در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات مهمان غرفه هنرآنلاین بود.

او در گفتگویی کوتاه درباره فعالیت‌های خود واکران فیلم" ربوده شده" گفت: فعلاً کاری را شروع نکرده‌ام و خبر جدیدی هم ندارم. اکران فیلم در تهران به اتمام رسیده و به تازگی در شهرستان‌ها آغاز شده است. باید‌ ببینیم بازتاب اکران این فیلم در شهرستان‌ها چگونه خواهد بود.

وی درباره اکران این فیلم و میزان رضایتی که از اکران در تهران داشت عنوان کرد: از اکران در تهران راضی نیستم ، چرا که  شورای صنفی در نیمه دوم سال اکران فیلم را شلوغ می‌کند و همین باعث شد که فیلم ما خیلی  زود از روی پرده برداشته شود، همچنین اکران فیلم ما در  ماه محرم بود و همه این‌ها باعث شدند تا از اکران فیلمم در تهران چندان راضی نباشم. علاوه‌ بر آن تیزر فیلم ما در تلویزیون پخش نشد و آن‌ها ما را وارد بازی‌های مختلفی کردند.

بیژن میرباقری

کارگردان فیلم "ما همه خوبیم" در مورد پخش غیر قانونی تیزرهای‌ "ربوده شده"  از شبکه جم و برخوردی که با تهیه کننده اثر داشتند بیان کرد: متاسفانه تیزر فیلم ما هم بدون اینکه خودمان بخواهیم از شبکه جم پخش شد،  در ادامه به مشکلاتی برخورد کردیم از جمله این که تلویزیون می‌گفت شما باید ابتدا بروید شکایت‌تان را از تلویزیون جم به ثبت برسانید و سپس به این‌جا بیاید. ما هم گفتیم مگر تلویزیون جم در این‌جا آدرسی دارد که ما باید برویم شکایت کنیم؟ و آنقدر سر این موضوع و بازی‌های اداری معطل‌مان کردند که از زمان پخش فیلم ما گذشت.

میرباقری در ادامه با بیان اینکه وضع سینما در حال حاضر خوب است، ارزیابی خود را از عملکرد سینما اینگونه  گفت:  به نظرم وضع سینمای ما خوب است. فیلم‌های زیادی در ایران ساخته می‌شود و اکثرشان به اکران می‌رسند اما در مورد کیفیت فیلم‌ها نظری نمی‌دهم، چون این کار در تخصص همکاران ماست.

بیژن میرباقری

این کارگردان در ادامه به تاثیر رسانه اشاره کرد و افزود:بدون شک حضور رسانه‌ها بسیار مؤثر است و ما بازتاب آن را در فیلم‌های خودمان و دیگران مشاهده کرده‌ایم. امیدوارم که از سال‌های آینده تهیه‌کنندگان نسبت به این بخش مغفول تولید با جدیت بیشتری برخورد کنند و از مشاوران خوب در جهت ارزیابی فیلم‌ها در فضای مطبوعاتی، فضاهای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند.