به گزارش هنرآنلاین، متن پیام به شرح زیر است:

«انالله و انا الیه راجعون 

درگذشت بازیگر محبوب و هنرمند دوست داشتنی، رضا داوود نژاد جامعه هنری کشور را در سوگ نشاند. فقدان و کوچ زودهنگام این هنرمند جوان و با استعداد ضایعه‌ای جانسوز برای خانواده محترم و معزز داوود نژاد و جامعه بزرگ هنری و سینمایی کشور است.

سینمای ایران، فراتر از هنرمندی‌های او، در اندوه از دست دادن صفا، صمیمیت، صداقت و معرفت جاری در وجود او است. علاقه مندان سینما، خاطرات ارزنده و نقش آفرینی‌های ماندگار رضای عزیز را با آن شخصیت زلال و چهره مهربان و متبسم فراموش نخواهند کرد.

با اندوه و تاسف فراوان این مصیبت سخت را به سینماگر خوب کشورمان علیرضا داوودنژاد پدر بزرگوار آن مرحوم، خانواده محترم داوونژاد، جامعه هنری و سینمایی و همه علاقمندان سینما تسلیت می گویم و برای این عزیز سفر کرده شادی و غفران در جوار قرب الهی مسئلت می کنم.»

مرحوم رضا داودنژاد بازیگر سینمای ایران فعالیتش در سینما را از دوران کودکی و با فیلم «بی‌پناه» شروع کرد و طی سال‌های فعالیتش در فیلم‌های مطرحی چون «مصائب شیرین»، «مرهم»، «خیابان‌های آرام»، «هوو»، «لامینور»، «بی‌رویا» و … بازی کرده است. 

او در سریال‌های خاطره انگیزی چون «پشت کنکوری‌ها»، «باغچه مینو»، «زندگی به شرط خنده» و «متهم گریخت» هم جلوی دوربین رفته بود.