گروه سینما هنرآنلاین: پس از ۱۵ سال و پنج فیلم در این نقش، دوران حضور «دنیل کریگ» در نقش جیمز باند به پایان رسیده و در حالی که جذابیت و پیچیدگی او در اجرای این نقش بی بدیل است، ظاهراً بازیگر دیگری برای جایگزینی او انتخاب شده است.

بنابر اعلام نشریه سان، «آرون تیلور جانسون» بازیگر بریتانیایی که اخیراً در فیلم «قطار سریع‌السیر» و «مرد پادشاه» بازی کرده است، برای بازی در نقش مامور ۰۰۷ پیشنهاد دریافت کرده است.

کمپانی «EON Productions» سازنده سری فیلم‌های اکشن و جاسوسی «جیمز باند» مشتاق حضور «تیلور جانسون» در نقش اصلی است و این بازیگر  قرار است در روزهای آینده قرارداد خود را امضا کند.

«تیلور جانسون» که در گذشته در بسیاری از فیلم‌های اکشن از جمله «انتقام جویان: عصر اولتران» بازی کرده بود، پیش از این علاقه خود را برای حضور در نقش جیمز باند نشان داده بود. این بازیگر هفته گذشته در نیویورک پست به خبرنگاران گفت: «برای من جذاب و شگفت انگیز است که مردم من را در آن نقش ببینند».

پیش از این نام چهره‌هایی چون «ادریس البا»، « هنری کاویل» و «کیلین مورفی» برنده اسکار بازیگری ۲۰۲۴ برای فیلم «اوپنهایمر» برای ایفای نقش جیمز باند نیز مطرح شده بود.

ساخته شده و حدود ۱۰۰ میلیون دلار نیز هزینه تبلیغات این فیلم در سراسر جهان بوده است. 

بیست و پنجمین «جیمز باند» با عنوان «زمانی برای مردن نیست» با بودجه ۲۵۰ میلیون دلاری آخرین فیلم ساخته شده در این سری فیلم است. این فیلم به کارگردانی «کری فوکانا» پس از فرآیند تولید پرحاشیه که با کناره‌گیری «دنی بویل» از کارگردانی، آسیب‌دیدگی «دنیل کریگ» در صحنه فیلم‌برداری و وقوع یک انفجار در حین ساخت فیلم همراه بود، برای اکران عمومی نیز با چالش‌های زیادی روبه‌رو بود. در این فیلم «دنیل کریگ» در آخرین حضور خود در نقش مامور ۰۰۷ در کنار «رامی مالک» بازیگر برنده اسکار و «لئا سیدو» مقابل دوربین رفت. این فیلم در نهایت به فروش جهانی ۷۷۴ میلیون دلار دست یافت.

سری فیلم‌های «جیمز باند» با فروش جهانی بیش از پنج میلیارد دلار در جایگاه دوم پرفروش‌ترین سری فیلم‌های ادامه‌دار بعد از مجموعه «هری پاتر» قرار دارد.