به گزارش هنرآنلاین، پنجمین هفته فیلم و عکس استان تهران به میزبانی دفتر انجمن سینمای جوان این استان روز دوشنبه هفتم اسفندماه با استقبال پر شور علاقه مندان و فیلمسازان فیلم کوتاه در تالار موزه هنرهای معاصر افتتاح شد.

در این مراسم مهدی آذرپندار، ریاست انجمن سینمای جوان کشور؛ سیاوش چراغی پور؛ زهرا داوود نژاد؛ میکائیل دیانی؛ محمد علیزاده فرد؛ علی ابراهیمی و جمعی از هنرمندان و اساتید دفتر ویژه استان تهران حضور داشتند.

انجمن3

این رویداد از ساعت ۱۴ با اکران فیلم‌های خیال آبی به کارگردانی الناز قنبری، درنگ به کارگردانی شیوا اردویی، پنجره بغلی به کارگردانی نسترن برزگر، طلوع سرد به کارگردانی محمدحسین زمضامی، حذف به قرینه معنوی به کارگردانی سعید حشمتی، جاساز به کارگردانی امیرعلی صراف، غیر موجه به کارگردانی محمدرضا خاوری، آدلاید به کارگردانی فرهاد غریبی، هیچ به کارگردانی مهدی باقری، آتوتومی به کارگردانی کریم زارع، مردگان لزج به کارگردانی رامین الماسی، در خود مانده به کارگردانی امیرحسین سرمدی، آسمان خورشید به کارگردانی زیبا ارژنگ و تکان به کارگردانی شاهین حق شعار در دو سانس آغاز شد.

انجمن1

پس از آن؛ هنرمندان و اساتید دفتر استان تهران از ساعت ۱۸ الی ۱۹ با هدایت و همراهی فرید حاجی به نقد و بررسی فیلم کوتاه تکان به کارگردانی شاهین حق شعار پرداختند.

برنامه پایانی اولین روز پنجمین هفته فیلم و عکس نیز برگزاری کارگاه تخصصی فیلم سازی با عنوان تدوین فیلم با تدریس سیاوش کردجان از ساعت ۱۹ الی ۲۱ بود.

انجمن2

پنجمین هفته فیلم و عکس استان تهران تا روز پنجشنبه دهم اسفندماه از ساعت ۱۴ الی ۲۱ در محل موزه هنرهای معاصر تهران در حال برگزاریست.

انجمن4

انجمن5