به گزارش هنرآنلاین، پنجمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوان به میزبانی دفتر ویژه تهران از هفتم لغایت دهم اسفندماه برگزار می‌شود.

در این رویداد که در ۲ بخش فیلم کوتاه و عکس برگزار می‌شود، آثار ۵۸ نفر از فارغ‌التحصیلان این دفتر و همچنین فیلمسازانی که تحت قرارداد انجمن سینمای جوان دفتر تهران فیلم تولید کرده‌اند، پخش خواهد شد. علاوه براین، ۴۱ اثر عکس نیز از عکاسان دفتر ویژه تهران در قالب نمایشگاه در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت.

در بخش دیگری از این رویداد نشست نقد و بررسی سه اثر برگزیده انجمن سینمای جوان شامل فیلم کوتاه مورچه به کارگردانی فرهاد شنتیایی، فیلم کوتاه آخرین شیهه به کارگردانی مهدیه محمدی و فیلم کوتاه تکان به کارگردانی شاهین حق شعار باحضور کارشناسان سینما کوتاه از جمله فرید حاجی و محمد علیزاده فرد نیز برگزار خواهد شد.

علاوه براین؛ برگزاری چهار کارگاه تخصصی باحضور اساتید برجسته کشوری نیز از دیگر برنامه‌های این رویداد فرهنگی و هنری است.

پنجمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوان دفتر ویژه تهران از روز دوشنبه پنجم اسفندماه لغایت پنجشنبه دهم اسفندماه از ساعت ۱۴ لغایت ۲۱ در محل موزه‌ی هنرهای معاصر به آدرس خیابان کارگر شمالی، جنب بوستان لاله برگزار می‌گردد و حضور برای تمامی علاقمندان و هنردوستان آزاد خواهد بود.

برنامه اجرایی این رویداد به تفکیک برنامه‌ها و ساعت به شرح ذیل است:

۱.اکران فیلم کوتاه از ساعت ۱۴ لغایت ساعت ۱۸ در قالب دو نوبت

۲.نشست نقد و بررسی آثار کوتاه منتخب از ساعت ۱۸ لغایت ۱۹

۳.برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی فیلم سازی از ساعت ۱۹:۱۵ لغایت ۲۰:۴۵