گروه سینمای هنرآنلاین: در سومین روز از جشنواره فجر در سانس چهارم، فیلمی به روی پرده رفت که برای اولین بار در دوره چهل و دوم جشنواره فجر  صف اکران آن تا بالکن خانه جشنواره کشیده شد. فیلم «صبحانه با زرافه» به کارگردانی سروش صحت  با حضور ستارگان سینمایی اثری کمدی را به نمایش گذاشت. تلفیقی از هنرمندانی که برخی آن را یک ترکیب بی سابقه خوانده اند. ستارگانی همچون  بهرام رادان، هوتن شکیبا، پژمان جمشیدی، هادی حجازی‌فر و بیژن بنفشه‌خواه که درکنار کارگردانی سروش صحت عوامل فیلم صبحانه با زرافه ها را شامل می شوند.

در نشست خبری فیلم سینمایی «صبحانه با زرافه» خشایار موحدیان تدوین­گر فیلم در پاسخ به سوال خبرنگار هنر­آنلاین درباره گره اول فیلم گفت: قلاب اول دیر شروع شد اما گره اول همان جا کلید خود که پژمان جشیدی در مراسم عروسی خودش از هوش می رود و البته خود موقعیت ابتدایی فیلم و ایجاد چرایی های متعدد درذهن مخاطب خودش می تواند یک گره موقعیت باشد و البته هر چند گره و قلاب اولیه دیر انداخته شد اما به مخاطب بد نمی گذرد و از همان ابتدا از دیدن فیلم لذت می برد.

در ادامه سروش صحت کارگردان فیلم «صبحانه با زرافه» نیز در پاسخ به سوال خبرنگار هنر آنلاین مبنی بر اینکه با توجه به داستان و جهان فیلم بهشت زرافه ها کجاست؟ گفت: بهشت زرافه ها  یک لانگ شات از زندگی است که روح داشته باشد.