به گزارش هنرآنلاین، همزمان با پیش‌فروش بلیت‌های فیلم سینمایی «آسمان غرب» به نویسندگی و کارگردانی محمد عسگری و تهیه‌کنندگی حبیب‌‌ والی‌نژاد که در بخش مسابقه سودای سیمرغ چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور دارد، نخستین عکس از آرمین رحیمیان رونمایی شد.

آرمین رحیمیان بازیگر تازه‌نفس سینماست که در سال‌های اخیر در نقش‌های مختلفی ظاهر شده و حالا در این فیلم سینمایی با گریمی متفاوت، در قامت سردار شهید حسین همدانی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران نقش‌آفرینی می‌کند.

در «آسمان غرب» گوشه‌ای از مبارزات و ایستادگی سرسختانه شهیدحسین همدانی و حسین ادبیان در کنار خلبانان هوانیروز ارتش و نیروهای مردمی را برای جلوگیری از سقوط شهر سرپل ذهاب شاهد هستیم. این فیلم دلاورمردی‌های شهید علی‌اکبر شیرودی را در التهابات یک ماه نخست جنگ در منطقه غرب کشور به تصویر می‌کشد.

میلاد کی‌مرام، امیرحسین آرمان، نادر فلاح، آرمین رحیمیان، کریم امینی، روح الله زمانی، محمدرضا صولتی، پیام اینالوئی، احسان عباسی، صفر محمدی، راحیل لطفی، احسان صاحب الزمانی، یوسف فروتن، کیوان آزاد، پرهام غلاملو، سمیه مهری، نیوشا علیپور، وحید عبدالمجیدی، رامین قربانی، مهران میرزایی، مجتبی واشیان، توران یاقوتی، امیر حسین شام بیاتی، محمد طلایی و باحضور افتخاری تورج الوند و نسیم ادبی در این اثر نقش‌آفرینی می‌کنند.

این اثر که روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه در سینمای رسانه‌ها به نمایش در‌می‌آید، آخرین مراحل آماده‌‌سازی خود را برای نمایش در جشنواره فجر فیلم ۴۲ سپری می‌کند.

«آسمان غرب» محصول سازمان سینمایی سوره و بنیاد سینمایی فارابی‌ست که با مشارکت ارتش جمهوری اسلامی ایران تولید شده‌ است.

عکس خبر از علی نیک‌رفتار است.