به گزارش هنرآنلاین، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن Trolls Band Together منتشر شده است. یونیورسال پیکچرز و دریم ورکس امروز اولین تریلر انیمیشن Trolls ۳ را منتشر کردند که در طول این تریلر شاهد نمایش تصاویر زیادی از اتفاقات این انیمیشن هستیم. پاپی و برنچ پس از دو قسمت که به بهترین دوستان یکدیگر تبدیل شدند، حالا در انیمیشن Trolls Band Together قرار است ازدواج کنند، اما پاپی متوجه یک راز مخفی از برنچ می‌شود.

برنچ زمانی به‌همراه چهار برادرش به‌نام‌های فلوید، جان دوری، اسپراس و کلی بخشی از یک گروه موسیقی پسران بوده است. گروه BroZone زمانی‌که برنچ هنوز یک کودک بود، منحل شد و برادران او نیز هم از یکدیگر جدا شدند و از آن زمان برنچ دیگر آن‌ها را ندیده است. اما زمانی‌که استعداد موسیقی فلوید، برادر برنچ توسط یک زوج خواننده پاپ ربوده می‌شود، برنچ و پاپی سفری احساسی و خطرناکی را برای اتحاد دوباره برادران آغاز می‌کنند تا فلوید را از سرنوشتی حتی بدتر از گمنامی در فرهنگ موسیقی پاپ نجات دهند.  

آنا کندریک، جاستین تیمبرلیک، کامیلا کابیو، ایمی شومر، داوید دیگز، کید کادی، اندرو رنلز، تروی سیوان، روپال، زوسیا مامیت، زویی دشانل، کریستوفر مینتس-پلس، کارولاین جلت، اینو جاوو، اندرسون پاک، کونال نایر، ران فانچس و کینن تامسون، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Trolls Band Together حضور داشته و به صداپیشگی پرداخته‌اند. والت دورن وظیفه کارگردانی انیمیشن Trolls ۳ را بر عهده دارد.

انیمیشن Trolls Band Together در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ (۲۶ آبان ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.