به گزارش هنرآنلاین، حسین میرزامحمدی کارگردان فیلم سینمایی «کت چرمی»  درباره بازخورد این فیلم سینمایی در ایام جشنواره فیلم فجر گفت: خداوند را شاکریم که استقبال از فیلم خوب بوده و ما از این بابت خوشحالیم. این موضوع که مخاطب این فیلم برایش جذاب بوده و باعث شده به سالن سینما بیاید برای ما بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به تعدد بازیگران چهره در فیلم افزود: داستان و فیلمنامه ایجاب کرد بازیگران و شخصیت‌های متعدد داشته باشیم. جدای از این‌ها، ما یک قهرمان اصلی در فیلم داریم که برای حل مسئله‌ای با افراد زیادی مراوده می‌کند. باتوجه به طبیعت فیلمنامه ما بازیگران زیادی هم در کار داشتیم.

این کارگردان عنوان کرد: فیلم اول هر کارگردانی همیشه چالش‌برانگیز است؛ اما فکر می‌کنم لطف خدا بود بازیگرانی در این پروژه حضور داشتند که بسیار به دانش و تعلیمات من اضافه کردند. این بازیگران بسیار در این مسیر فیلمسازی به من کمک کردند و همین موضوع موجب شد تا در ساخت اولین فیلم بلندم نگرانی‌هایم کمتر و کمتر شوند. در نهایت، از بودن و حضور بازیگرانِ فیلم «کت چرمی» استفاده زیادی کردم.

میرزامحمدی در پایان تصریح کرد: فیلم‌های بسیار خوب و ارزشمندی در جشنواره امسال حضور دارند اما تا روز اختتامیه ما نمی‌دانیم چه پیش خواهد آمد. باید دید هیات داوران درباره فیلم‌ها چه قضاوتی خواهند داشت.