به گزارش هنرآنلاین، ابوالفضل پورعرب بازیگر پرتوان سینما و تلویزیون با حضور در محل برگزاری چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر، از این پردیس سینمایی بازدید کرد. این بازیگر سینما  گفت: من سعی می‌کنم هر سال در جشنواره حاضر شوم، اما زمانی که با احترام از من دعوت می کنند، اشتیاق بیشتری برای حضور در آن پیدا می‌کنم.

او با بیان اینکه سال‌های گذشته هم نمی‌توانسته همه فیلم‌ها را تماشا کند، افزود: «کت چرمی» اولین فیلمی بود که در این دوره از جشنواره دیدم. بازیگران این فیلم بازی‌های خوبی داشتند و به نحوی متفاوت از بازی‌های قبل‌شان بود. کارگردان این فیلم، نگاه ویژه‌ای به آسیب‌ اجتماعی داشت که اگر به این سمت پیش برویم، سینمای ما صاحب اندیشه و تحولی در قصه‌ها می‌شود، همچنین کشش بیشتری پیدا می‌کند.

بازیگر فیلم «دست‌های آلوده» با توجه به پخش اخیر این فیلم در یکی از شبکه‌های تلویزیونی از سیروس الوند یاد کرد و گفت: او فیلم‌های خوبی از گذشته تا کنون ساخته که آدم از کارهایش حظ می‌برد؛ من دو تجربه همکاری با او دارم. آقای الوند در تمام این سال‌ها یک رفیق خوب بوده و امیدوارم هر جا که هست سلامت باشد.

ابوالفضل پورعرب بابت بازی در فیلم‌های «عروس»،«نرگس» و «مردی شبیه باران» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم فجر شد. این بازیگر برای فیلم «مردی شبیه باران» سیمرغ بلورین دریافت کرد.