گروه سینمایی هنرآنلاین: سیدمحمدجواد سعیدی تهیه‌کننده این اثر درباره فیلم مستند «آنجلینا» به هنرآنلاین گفت: این مستند در یکی از روستاهای دورافتاده استان کهگیلویه و بویراحمد تهیه شده و موضوع فیلم درباره دختری‌ست که هم‌زمان پنج خواستگار دارد و هر کدام هم در تلاش هستند که پیروز میدان باشند.

او درباره هدف از ساخت این فیلم عنوان کرد: اینکه یک دختر چند خواستگار داشته باشد مسئله عادی در جامعه است اما نمایش تغییرات فرهنگی از زاویه دید نسل‌های پیش‌تر روستا برای ما در اولویت بوده است. تقابل سرگذشت زنان دیروز و آینده دختران امروز، مسئله اصلی فیلم است و با محوریت قرار دادن داستان تلاش یک جوان برای ازدواج، به قصه‌های دیگری نیز می‌رسیم.

سعیدی در پایان درباره اثر دیگری که به تهیه‌کنندگی او متقاضی حضور در شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» است، بیان کرد: امسال من با تهیه‌کنندگی دو فیلم مستند در بخش کوتاه شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» نام نویسی کردم. فیلم مستند «ماهر» به کارگردانی محمد سلیمی‌راد اثر دیگری بوده که متقاضی حضور در جشنواره است. این فیلم درباره یک خبرنگار عراقی‌ست که در جنگ بین کردهای عراق و صدام چشم‌هایش را از دست داده. او تلاش می‌کند تا یک دختر ایرانی را پس از ۳۲ سال به خانواده‌اش در ایران برساند.