گروه سینمایی هنرآنلاین: مهران مدیری که روز گذشته 30 اسفندماه آخرین قسمت برنامه «دورهمی» را روی آنتن شبکه نسیم فرستاد و در همان برنامه خبر از ساخت فصل پنجم «دورهمی» به شکل مسابقه داد و همچنین اعلام کرد که مشغول ساخت فصل دوم سریال «هیولا»ست، حالا با کسب ۵۰,۱۳ درصد آرا به عنوان برترین بازیگر طنز ایران معرفی شد.

در این نظرسنجی که از ۱۵ آبان ۹۹ آغاز شده بود، ۵۰ بازیگر طنز کشور در ۱۰ گروه پنج نفره در مرحله مقدماتی با هم به رقابت پرداختند و ۲۰ بازیگر برتر به مرحله دوم راه یافتند که در مرحله بعد در پنج گروه ۴ نفره با هم رقابت و از هر گروه دو نفر به مرحله بعدی صعود کردند.

از مرحله نیمه‌نهایی با رقابت ۱۰ بازیگر منتخب دوره پیش، پنج نفر برای رقابت در مرحله پایانی با رأی مخاطبان انتخاب شدند تا در یک گروه پنج‌نفره، فینال این نظرسنجی را برگزار کنند.

رقبای  مرحله پایانی که از ۲۵  تا ۳۰ اسفند۹۹ برگزار شد، مهران مدیری، علی صادقی، امیرحسین رستمی، جواد عزتی و محسن تنابنده بودند که بینندگان آی فیلم از طریق ارسال پیامک، ثبت رأی در وب سایت و... در تعیین برترین بازیگر طنز ایران مشارکت و در نهایت مهران مدیری را به عنوان برگزیده این رویداد انتخاب کردند.

اما مدیری  از امروز یکم فروردین 1400 با فصل دوم سریال «هیولا» که با عنوان «دراکولا» معرفی شده است، در دو پلتفرم فیلیمو‌ و نماوا حضور خواهد شد.

در خلاصه داستان «دراکولا» آمده است: ژاله کبیری، همسر جدید کامران کامروا ۳ سال است با او ازدواج کرده، برایش جشن تولد گرفته و همه آشنایان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را به نمایش بگذارد. کامران هم موسسه خیریه برای کودکان کار راه انداخته و مانند گذشته به پولشویی مشغول است و مهیار مهرافزون را به استخدام خود درآورده است. مهمانی باشکوهی برپاست و ما با دوستان و خانواده جدید کامروا آشنا می‌شویم.

مهران مدیری، ویشکا آسایش، سیما تیرانداز، گلاره عباسی، محمد بحرانی و نیما شعبان‌نژاد، اندیشه فولادوند،احسان امانی، گلاره دربندی، مرتضی زارع، شکیلا سماواتی، مرجان مومنی، فرنوش نیک اندیش و حامد وکیلی در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.