سرویس سینمایی هنرآنلاین: این روزها در برخی از رسانه‌ها خبر از ساخت سریالی به کارگردانی  پوران درخشنده به گوش می‌رسد.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین دراین خصوص گفت: ساخت این سریال تنها در حد یک پیشنهاد بوده است و هنوز موافقتم را اعلام نکرده‌ام. از آنجایی که ساخت این سریال درباره یک زن کرد نویسنده و پژوهشگر بوده است، برایم جذاب بود، اما هنوز درباره این شخصیت مطالعه‌ای انجام نداده‌ام و حضورم در این پروژه را تایید نکرده‌ام.

درخشنده همچنین درباره فعالیت‌های جدید خود اظهار کرد: فیلمنامه "هیس پسرها فریاد نمی‌زنند" آماده و کامل است و برای دریافت پروانه ساخت اقدام کردم که هنوز پاسخی نداده‌اند. دلیل این که پروانه ساخت آن صادر نمی‌شود را هم نمی‌دانم. موضوعی که انتخاب کردم موضوع حساسی درباره پسرهاست. دوستان نمی‌خواهند در این زمینه کاری ساخته شود، اما من می‌خواهم این آگاهی‌بخشی را به جامعه داشته باشم. این جزو وظایف من است.

این کارگردان در ادامه بیان کرد: علاوه بر این فیلمنامه دیگری در دست دارم به نام "بیوه" که به زنان می‌پردازد و می‌خواهم بعد از فیلم "هیس پسرها فریاد نمی‌زنند" ساخت آن را آغاز کنم. تحقیقات این فیلم به پایان رسیده و فیلمنامه تقریبا آماده است.

درخشنده در خاتمه درباره حضور بین‌المللی فیلم "زیر سقف دودی" نیز عنوان کرد: این فیلم همچنان قابلیت حضور در جشنواره‌های بین‌المللی را دارد و هنوز کارهایش انجام می‌شود. منتظر فعالیت بیشتری از سوی حوزه هنری در این زمینه بودم ولی این اتفاق برای فیلم رخ نداد.