سرویس سینمایی هنرآنلاین: مجتبی احمدی تهیه کننده برنامه تلویزیونی "نگی که نگفتی" در گفت وگو با خبرنگار هنرآنلاین درخصوص این برنامه و موضوعات جدید آن گفت: "نگی که نگفتی" در هفته گذشته به موضوع عصبانیت و پرخاشگری پرداخت و در واقع به لحاظ روانشناسی، جامعه شناسی و حتی پزشکی در خانواده، جامعه و حتی در کودکان و نوجوانان پرداخت و این موضوع را مورد بررسی قرار داد.

وی ادامه داد: با توجه به مناسبت‌هایی که در هفته گذشته وجود داشت، تعدادی از مطالب در این زمینه باقی مانده بود که شنبه 11 آذر ماه نیز به این موضوع اختصاص یافته و همچنان روی عصبانیت و پرخاشگری کار خواهیم کرد، اما موضوعاتی که درآینده آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد، دروغ، رعایت حقوق شهروندی و تشویق و تنبیه است.

احمدی در ادامه به حضور علی سلیمانی اشاره کرد و افزود: علی سلیمانی به تازگی به جمع ما پیوسته و بخش اجرای استندآپ کمدی‌ ما را برعهده دارد. هر موضوع جدای از آن که در استودیو مورد پردازش قرار می‌گیرد، در بخش طنز آن نیز با علی سلیمانی پیش می‌رویم و با زبان طنز و شوخی جنبه‌هایی دیگر از این موضوع را مطرح خواهیم کرد.

نگی که نگفتی

این تهیه کننده همچنین اظهار کرد: علاوه بر این‌ها از هفته جاری ما مخاطبان را به چالش‌های اجتماعی جدید دعوت کردیم و بیشتر از گذشته مردم وارد بحث مستقیم با ما خواهند شد. با توجه به وجود فضای مجازی و فعالیت در آن مخاطبان ما ویدئوهایی ارسال می‌کردند و ما پس از بررسی آن ها به این نتیجه رسیدیم که بهتر است فرصتی را ایجاد کنیم تا دور هم جمع شویم و مخاطبان بتوانند مستقیم در برنامه حضور داشته باشند. با هماهنگی‌هایی که با مدیران شبکه انجام شد مخاطبان را در فضاهای مختلف برده و درباره موضوعات برنامه با آن ها به گفت وگو خواهیم نشست. زمان این دورهمی در شبکه مجازی و کانال‌های برنامه اعلام خواهد شد.

وی درباره انتخاب و نحوه گزینش مخاطبان در برنامه نیز بیان کرد: فیلتر خاصی برای انتخاب مخاطبان نداریم و مهمترین خصوصیت این است که کسانی که علاقمند به حضور هستند، عضو باشگاه باشند که در فضای مجازی با ما از این طریق در ارتباط هستند.

احمدی در ادامه به نحوه انتخاب موضوعات برنامه پرداخت و عنوان کرد: موضوعات را در اتاق فکر برنامه طراحی می‌کنیم که متشکل است از چند کارشناس، روانشناس، استاد دانشگاه، معلم مدرسه، مردم عادی و برنامه ساز. موضوعاتی که مطرح می‌شود در اتاق فکر به چالش کشیده شده و به موضوع محوری در می‌آید. البته خیلی اوقات نیز موضوعات براساس خواسته مخاطب طراحی می‌شود یعنی گاهی خواسته مخاطب خودش تبدیل به یک موضوع جدی برای ما می‌شود و به این واسطه مخاطب در دل برنامه ما حضور پررنگ و فعالی دارد.

نگی که نگفتی

این فعال رسانه گفت: با توجه به بازخوردهای خوبی که از سوی مخاطبان داشتیم، از این هفته قرار است من به همراه خانم صادقی طی زمانی مشخص در روابط عمومی سازمان حضور داشته باشیم و به شکل مستقیم پاسخگوی مخاطبان برنامه باشیم. با توجه به این که براساس خواسته مخاطب پیش رفتیم و موضوعاتمان از دل اجتماع است ارتباط با مخاطب خوب بوده است و شاید ما را نقد هم کنند، اما اگر نقد منطقی باشد با جان ودل پذیرفته و به طراحی آن می‌پردازیم. از آنجایی که با مخاطب زاویه نداریم و رخ به رخ او هستیم بازخوردهای خیلی خوبی دریافت کردیم و توقعات مخاطب را براساس رویکرد برنامه تنظیم کردیم. بر همین اساس هم به لطف مدیران محترم شبکه دو انتخاب شدیم تا در ارتباط مستقیم با مخاطب قرار بگیریم و در روابط عمومی سازمان پاسخگوی سوالات مخاطبان باشیم.

برنامه "نگی که نگفتی" تلاش می‌کند در قالب طنز و با لحنی شاد و مفرح به نقد موضوعات جامعه در حوزه‌های مختلف بپردازد. این برنامه شنبه تا سه شنبه ساعت 21 از آنتن شبکه دو سیما پخش می‌شود.