سرویس تئاتر هنرآنلاین، فرحناز منافی‌ظاهر درباره تازه‌ترین فعالیت‌هایش به خبرنگار هنرآنلاین گفت: فیلم "موش‌گیر" تازه‌ترین فعالیتم در عرصه تصویر است که آقای احسان صادقی جهانی کارگردان و آقای ونداد احمدیان تهیه‌کننده آن هستند. این فیلم اثری طنز و بامزه‌ای است که در آن اهالی یک خانواده یک مو‌ش‌گیر را می‌آورند تا موشی که وارد خانه‌شان شده را بگیرد. من نقش مادر را در این فیلم بازی می‌کنم که نقش خوبی است.

منافی‌ظاهر همچنین از پخش تلویزیونی تازه‌ترین سریالش خبر داد و اظهار داشت: در یک سریال به نام "شاهد" بازی کرده‌ام که قرار است پخش آن از روز 23 یا 24 آبان از شبکه یک سیما آغاز شود.

این بازیگر تلویزیون درباره نقشش در سریال "شاهد" بیان کرد: در این سریال که کارگردانی آن را آقای کرمانشاهی به عهده دارد هم نقش یک مادر را دارم. سریال خوبی است و بازیگران خوبی هم در آن بازی می‌کند که امیدوارم مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد.

این بازیگر در مورد حضورش در تئاتر گفت: حدود دو ماه و نیم سر تمرین یک نمایش رفتم اما در نهایت به دلیل این‌که به خوبی به تعهدات مالی‌شان عمل نکردند و راه من هم دور بود، آن همکاری به موفقیت نرسید. وقتم را برای این کار گذاشتم و قرار بود نقش اول آن را بازی کنم ولی متأسفانه امکانش پیش نیامد. در نهایت یک بازیگری را جایگزین من کرده‌اند که اصلاً به آن نقش نمی‌خورد.

وی ادامه داد: آخرین حضورم در تئاتر مربوط به نمایش "1 از 175" به کارگردانی آقای حامد هوشیاری بود که من و آقای عزت‌الله رمضانی‌فر دو بازیگر آن بودیم.

فرحناز منافی‌ظاهر در پایان درباره تعاملش با رسانه بیان کرد: اینترنت برای خودش دنیایی دارد و خیلی چیزها از این طریق فراهم می‌شود. وقت داشته باشم اخبار را از این طریق دنبال می‌کنم اما حقیقت خبرهای مجازی را نمی‌دانم.