سرویس سینمایی هنرآنلاین: علیرضا آرا که ماه رمضان امسال با سریال "زیر پای مادر " باشخصیت صدرا خوش درخشید، قرار است از دهه دوم محرم با ایفای نقش احد در سریال "عقیق " به تلویزیون بازگردد.

سریال "عقیق" عاشقانه‌ای است در دل تاریخ که سعید نعمت‌الله آن را در ده قسمت برای پخش در ماه محرم به نگارش درآورده است. بعد از "پشت‌بام تهران" و "زیر پای مادر"، "عقیق" سومین همکاری مشترک او با بهرنگ توفیقی به‌حساب می‌آید.

عقیق

در خلاصه داستان سریال تاریخی "عقیق" آمده است: به عَجز مهمونم می‌کنی؟ به تسلیم؟ این چه رضاییه که باید از ظهر عاشورا و وَقف عقیق و خون پسرم بگذرم؟ رضای کدوم دیاریه، این رضاییه که تو می خوای...

مجموعه "عقیق " قصه مردى ست که در سرحدات زندگى مى‌کند و با پیش آمدن اتفاقاتى به تهران مى‌آید و درگیر یک عشق قدیمى مى‌شود...

در این سریال شبنم مقدمی، علیرضا آرا، نسیم ادبی، بهزاد فراهانی، داریوش سلیمی، ندا عقیقی، کریم امینی، جمال فوادیان، فردین شاه‌حسینی، مجید رحمتی، علیرضا اولیایى، سپهر گودرزى با حضور هدایت هاشمی و نادر فلاح به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تصویربرداری سریال محرمی شبکه سه سیما به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی همچنان در شهرک سینمایی غزالی ادامه دارد.

همزمان با ادامه تصویربرداری سریال "عقیق" کارن همایونفر نیز ساخت موسیقی این سریال را آغاز کرده همچنین مراحل تدوین این پروژه توسط امیر شیبان خاقانی و صداگذاری آن توسط امین شریفی و بابک شکیبا در حال انجام است.

علیرضا قربانی نیز با شعری از مسعود کلانتری تیتراژ پایانی این مجموعه تلویزیونی را خواننده است.